Nee, blijft hetzelfde! Als je beroemder wordt kan je wel zo’n voordeel “kopen” waardoor je niet naar de auditie hoeft, maar meteen de rol krijgt.
@wompie @Itsireneforyou Ik vind ‘Aan het werk’ echt leuk tot nu toe! Ik vind het echt een verdieping van wat ik al kende. Heb al meerdere boeven opgepakt en hierna ga ik voor een carrière als wetenschapper
Ik twijfel of ik dit weekend City Living aan ga schaffen. Studentenleven voor Sims 3 lijkt me namelijk ook heel leuk! Welke van deze 2 zouden jullie aanraden?
Bij mijn origin staat een apart stukje met de black friday deals. Heb net stedelijk leven gekocht!
Ik mis studentenleven voor de sims 4 nog elke dag… Vond dat zo’n topuitbreiding bij sims 3
@Rozevarken Ja?
Ik had wat filmpjes bekeken en dat vond ik er niet zo boeiend uitzien, maar omdat iedereen hier zo enthousiast was twijfel ik!
Ja je hebt gewoon een heel nieuw leven erbij zegmaar. Je gaat echt naar de campus en naar school en al die extra activiteiten. Ik speel wel altijd maar met 1 sim en nooit met familie, denk dat het dan wel anders is. Maar het was echt m’n favoriete uitbreiding.
@En_17_Anderen trouwens, dit was wel te uitbreiding die voor mijn laptop de druppel was om de sims 3 te laten crashen. Maar dat is vrij normaal helaas voor de sims 3 dat ie crasht met teveel uitbreidingen en/of cc. Dus je moet wel een goede laptop/pc hebben!
Ik vond die uitbreiding voor de Sims 2 ook echt fantastisch! Misschien dat ik die snel weer even ga spelen.
Haha, heb ik niet Ik heb de simpelste MacBook Air en hij crashte in eerste instantie al van de basisgame. Maar dat is gefixt.
Ik heb alleen 2 uitbreidingen van Sims 4 en dit weekend voor het eerst cc gedownload, dus goed om te weten dat ik dat in de perken moet houden.
Thanks! Denk dat ik die dan voor haar koop.
Gebruikt iemand nog omsp om meer vrije slots in/op je meubels te maken?
Ik heb iedere keer als ik mijn spel afsluit nu dat de helft van de spullen die ik met een omsp plaats gewoon verdwenen zijn bij de volgende keer opstarten? Super raar. Had dit eerst nooit en ik zie er ook niet echt een verband in want de helft staat er wel nog gewoon.
Vind het echt rot spelen op deze manier. Heb laatst een heel huis ingericht nu kan ik weer opnieuw beginnen…
Nog meer mensen die dit hebben? (heb trouwens nog niet de nieuwe uitbreiding, wel alle andere).
Zojuist word beroemd gekocht, nu even nog wat leuke cc downloaden en dan spelen. Super veel zin in!
@Mayou Jij vertelde dat jij eigenlijk altijd speelt met 1 wereld zeg maar, klopt dat?. Ik vroeg me af of je dan de heletijd door speelt met generaties of ook soms in die wereld een nieuw iemand maakt en dan daarmee speelt en dan je andere families automatisch ouder laat worden ofso? Lijkt mij namelijk ook heel leuk om compleet eigen wereld eigenlijk te hebben!
Ik vind Word Beroemd echt heel leuk tot nu toe. Mijn Sim woont nu in zo’n penthouse in San Myshuno en ik heb wel mooie vloeren en muren maar nu moet ze nog wel even dik geld verdienen om het in te richten. Tot nu toe heeft ze alleen een wc, wastafel, douche, bed, koelkast en één aanrechtblokje. Beetje triestig zo maar ben van plan om eindelijk eens zonder cheats te spelen.
Ik heb trouwens nog nooit dingen gedownload ofzo en zou ook niet weten hoe dat allemaal werkt en heb echt het idee dat ik hierin de enige ben? Ga het dit weekend allemaal eens uitzoeken.
Trouwens een tip: als je in San Myshuno woont, heb je zo’n plein waar ook 2 schildersezels staan. Je kunt met je sim gewoon al die schilderijen verkopen die andere sims gemaakt hebben haha, ik ben daar best wel rijk mee geworden toen ik zonder cheats speelde. Het is naast dat huis waar die Salim woont (die al-tijd langskomt ).
Wat een goed idee! En in dat gebouw woon ik nu dus inderdaad maar Jezus Christus wat een irritante vent is dat. Staat 20 keer per dag aan mijn deur om samen 'inspirerende dingen te bedenken. Ik probeerde eerst aan te pappen met die donkere fitnessguy (Brent/Brand?) maar die is schijnbaar al getrouwd met een man. Nu ga ik op zoek naar een andere lekkere vent haha. Desnoods maak ik er zelf wel één.
Allemaal even meer screenshots gaan delen van jullie spel trouwens! Vind ik leuk en ik heb er weer helemaal zin in om te spelen.
Hahaha ja, ik kan ‘heej buur, ik verveel me, zin om te chillen?’ niet meer zien joh.
Dat jullie het zo chil vinden om in een appartement te wonen! Ik word meestal helemaal gek van de feestjes en gebonk s’nachts dat ik snel weer naar een normale kavel verhuis. Eindelijk rust
Dat hangt echt van het appartement af. De ene heeft muizen, de andere heeft luidruchtige buren. Dat staat bij de kenmerken voordat je erin trekt. Er zijn ook appartementen met juist positieve eigenschappen.
Ik houd juist van het compacte en dat soort NY loft-vibe.
Ik ben al nummer drie die wat met Brent gedaan heeft. Mijn sim heeft een baby met hem gemaakt, maar hij is gewoon nog steeds getrouwd en in mijn hoofd is hij dan donorvader die mijn alleenstaande sim aan een kind hielp. Met zogenaamde goedkeuring van zijn man.
Oke ik ben om, vanavond na mijn tentamens mag ik Get Famous kopen van mijzelf.