Simstopic #1

Thanks! Zet haar vanavond in mijn game :smiley:

2 likes

Heb gister een aantal video’s gekeken over Get Famous, en het lijkt mij echt een tof pakket!
Misschien toch ook maar kopen :see_no_evil:

Ik wil eerst al mijn kavels vullen met leuke sims en daarna ga ik ze pas allemaal ouder laten worden om nieuwe generaties te krijgen. Wordt een jarenlang project volgens mij, want ik maak alleen maar nieuwe sims waar ik echt mee ga spelen.

1 like

Ik kom nooit iemand tegen want ik ga niet naar buiten. Het is echt net echt.

28 likes

Ik merk dat ik in de sims 4 eigenlijk ook nooit naar andere kavels ga, puur omdat ik te ongeduldig ben met het laden. Wat dat betreft mis ik de sims 3 wel qua open wereld.
Maar ik had ergens vernomen dat het ook niet meer terug komt, omdat de makers van de sims met het intreden van de sims 4 meer capaciteit willen geven aan andere dingen dan de open wereld.

2 likes

Ja, hebben ze echt voor gekozen inderdaad. Het is geen feature die later nog terug zou komen.

Ik vond de acteercarrière trouwens wel heel makkelijk? Mn Sim staat al een eindje aan de top, maar krijgt nog niet het geld dat erbij staat als “gemiddeld loon per optreden”. Maar ze is net pas een 5 sterren celeb dus misschien ligt het daaraan. :thinking:

Ik vond het zo jammer dat er zo veel minder mogelijk is bij sims 4 wat dat betreft. Bij Sims 3 liet ik ze altijd op date gaan in een restaurant bijvoorbeeld, dat kan nu niet meer :frowning:

Of ja vast wel bij bepaalde uitbreidingen, maar ik wil niet alles aan hoeven schaffen.

Ik was gisteren sims aan het spelen en mijn gezinnetje woont in dat penthouse rechtsbovenin in San Myshuno ofzo. En echt een paar keer op een dag komen er allemaal random vrienden langs??? En ze bellen niet eens aan maar gaan meteen naar binnen echt irritant. En 1 ging ook gewoon in bad… Heb ook de nieuwe uitbreiding komt het daardoor?

1 like

Cora is de buurvrouw van mijn sims en ze is vandaag overleden :broken_heart: Die bestaat ook al sinds sims 1 hè, ik kan me nog wel herinneren dat ik toen wel eens met die familie speelde!

6 likes

Haha in mijn herinneringen zag dit huis er dus ook een stuk enger uit!
Je had in sims 1 ook zo’n vrouwtje (met de beestenbende uitbreiding) met iets van 8 katten, waarvan één Menelaos heette. En een familie met 2 dochters en die vader had een affaire met de schoonmaakster, Catherina ofzo. Goeie oude tijd, ik ga weer eens een keer kijken of ik sims 1 kan downloaden.

10 likes

Ojaaa en dat kind vond ik altijd heel irritant met die bril en die staartjes. Toen was sims nog lekker overzichtelijk :).

5 likes

Oh weet meteen wie je bedoelt ahahah!

Nu Black Friday er is/aankomt, welke uitbereidingen met korting zouden jullie aanraden voor iemand die nog nul uitbereidingen heeft? Dus wat of welke combinatie voegt het meeste toe aan het spel, en waarom?

Stedelijk leven vind ik het spel wel verrijken!! Heb nu ook word beroemd wil door de korting seizoenen of huisdieren kopen. Twijfel nog welke!

2 likes

Ik zeg ook stadsleven en seizoenen! Vooral de appartementen zijn leuk vind ik!

1 like

Ik heb sinds kort seizoenen, maar ik merk daar nog niets van. Hoe kun je ze dan feestdagen laten vieren of dat het kouder/warmer wordt?

Hoi, even een vraagje van een Sims noob. Welke uitbreiding is leuk voor mijn nichtje van 11 jaar?

haha wilde net hetzelfde komen vragen: ik mag van mezelf 2(!) uitbreidingen kopen ivm black friday en ik heb er nog geen. Ik twijfelde tussen Aan het werk, Stadsleven en Seizoenen.

Mij lijkt aan het werk dus het meeste toevoegen? En seizoenen lijkt me vooral leuk nu met kerst, maar lees hier toch veel Stadsleven en Seizoenen, dus ga daarvoor denk ik?

1 like

Goeie tip! Dan speel ik denk ik toch meer met het gezin? of soms juist niet haha.
Naja anders koop ik nog een bij toch haha

Waar zie ik wat meedoet met Black Friday?

Heb nu ook Word Beroemd en ik vind hem heel leuk! Maar wel vervelend dat je maar voor één auditie tegelijk ingeschreven kan staan. Of verandert dat nog als je verder bent in de carrière? Heb nog niet heel lang gespeeld.