Simstopic #1

Klinkt goed! Vanavond kan ik eindelijk spelen :tada:

1 like

Ik heb ook Word Beroemd gekocht en ben nu aan het installeren, heb er zin in!

1 like

Wordt beroemd klinkt ook echt leuk! Mijn Sims deed het altijd prima, maar de laatste tijd crasht hij steeds vaker. Dus ik ga m’n MacBook inruilen voor een laptop die het allemaal goed aan kan. Heb afgelopen dagen veel gezocht, dus denk nu een goede keuze gemaakt te hebben. Al doet het wel pijn om m’n Mac in te wisselen :grimacing:.

Hoop dat ik hem snel heb en dan weer kan spelen!

1 like

Ik heb gisteren voor het eerst cc gedownload, maar what’s up met die hele instagram/Kylie Jenner stijl? Ik moet echt wezenloos scrollen door de haarstijlen en kleding voor ik iets normaals tegen kom.

1 like

Zou Get Famous in de black friday kortingen vallen? Vast niet he :disappointed:

Je zou kunnen zoeken op Maxis Match cc, ik hou persoonlijk ook niet zo van Alpha cc en heb liever items die bij de stijl van de Sims passen

aharris00britney maakt bijvoorbeeld mooie cc

2 likes

Het ding van een Chromebook is toch juist dat het echt anders is dan een standaard laptop? Alle opslag gaat toch ook via de cloud en niet via een harde schijf? Het heeft toch ook een eigen besturingssysteem en niet Windows? Zeker ivm de weinige opslagruimte (omdat Chromebook juist ontworpen is om alles in de cloud op te slaan) vraag ik het me af of je daar dan wel zo’n groot spel als de Sims op kunt installeren. Omdat een Chromebook ook geen Windows (of Mac) als besturingssysteem heeft vraag ik me af of je het er uberhaupt op kunt zetten? Je kunt de Sims toch alleen aanschaffen voor PC of Mac?

Je kan helaas op de chromebook geen sims spelen, om de reden wat hierboven is gegeven, chromebook is anders dan andere laptops en bestaat uit apps zeg maar. Mijn vriend heeft een hele goede pc dus heeft daar sims op geïnstalleerd en dan via een app kan hij zijn scherm delen en kan ik dus op mijn chromebook sims spelen via zijn pc. Vet omslachtig maar werkt goed haha. Wellicht een idee voor jou, als je ergens een goede pc hebt om sims op te installeren?

Vind je het dan niet chiller om gewoon op je vriend zn pc de sims te spelen? Groter scherm enzo

Ja, dat is veel fijner inderdaad! Als ik bij hem ben speel ik ook altijd op zijn pc maar soms wil ik het thuis ook spelen, dus dan doe ik het maar zo.

1 like

Ik mis nu ik de sims speel ook echt de windows computer van mijn ouders. Mijn vriend en ik hebben alleen een macbook, maar zou nu zo graag een heeeeel groot scherm hebben, zodat je ECHT lekker kan simsen.

Mijn macbook kan het ook allemaal niet zo goed aan, dat is ook wel jammer.

Ik heb een externe monitor waaraan ik mijn macbook aansluit! Dus ik speel alsnog op huge scherm :smiley:

Wow, kan dat? :eek: Dan wordt dat mijn eigen afstudeercadeau volgende zomer!!!

Ja!!! Echt heeeel chill, ik heb dat in eerste instantie gekocht voor mijn werk voor als ik thuis werk, maar eigenlijk is het voor het simsen gewoon het allerchillst hahah

1 like

Ahhhh dit doet me denken aan de keer dat ik voor het eerst een zwangere had en ze kreeg een drieling. Was ik me-ga blij mee maar toen crashte het spel en was ik mn drieling kwijt :sob:

7 likes

Misschien ben ik bijzonder slecht in het spel, maar met 1 baby/peuter raken mijn ouder sims al helemaal vermoeid en gestresst, laat staan met meerdere! Hoe doen jullie dit?
Of doen jullie cheats om die vaardigheden omhoog te halen?

3 likes

Ik maak enkel huishoudens met 1 sim. Raak al in de stress zodra die sim een relatie krijg. Ik geef m’n sim zelfs de trait dat ie van eenzaamheid houdt hahaha.

5 likes

Ik heb drie jongetjes gekregen in deze generatie dus ik zoek nog een partner voor de uitverkorene. Als je maxis match gebruikt mag je er eentje maken voor me!

Zolang het niet blond is, vind ik het goed! Heb nu nml al 2 blonde generaties gehad, dus wil wat kans op iets anders. Ben benieuwd wat je er van maakt!

1 like

Wellness, seasons, laundry day, pets, parenthood, fitness en jungle adventures.