Simstopic #1

Maargoed ik las op wat fora dat de makers van CC al contact hebben met de tech van The Sims en dat het dus snel gefixt gaat worden

Hahaha soort van stekker zat niet in t stopcontact dit

1 like

Had net een heel mooi huis gedownload van de gallery en opnieuw ingericht, heb ik niet opgeslagen :unamused:

Haha kut. Doen de meubels t wel?

Neeeeeeee, wat irritant!

Huh? Alsof alles wat in gebruik was, weg is ofzo?

Begrijp de uitdaging nog niet echt ?

Je moet de coördinator bellen en dan iets van ‘uitdaging toewijzen’ of zoiets?
Hierna verander je je doel in de positiviteitsuitdaging en dan krijg je bij je doel een paar opdrachten.

Of had je dit al gedaan en bedoel je iets anders? :grimacing:

Ik kon idd mijn doel wijzigen maar wou beroemdheid houden. Dus niet gedaan. Wel cadeau gekregen maar wat nu verder ? De tijd loopt niet af ?

Je kunt daarna weer je doel terug wijzigen geloof ik of je gaat het doen met een andere Sim.

Maar @Krabsalade kan er nú wel wat aan doen toch? Gewoon dit in de opties inschakelen. Of ben ik nu zo traag van begrip en heb je dit al lang gedaan? Haha

Door jullie krijg ik ook weer zoveel zin om Sims 4 te spelen. Wil ook Word Beroemd kopen, maar ik heb Seizoenen wel geïnstalleerd maar letterlijk nog niet één keer Sims gespeeld sinds installatie…

maar niet iedereen heeft de uitbreiding met appartementen, dus wel logisch dat de makers dat niet gedaan hebben.

Ben wel heel benieuwd naar jullie spelervaring tot hiertoe. Wat vinden jullie van de nieuwe uitbreiding? Is ie de moeite?

Ik ga Get Famous volgende week pas kopen, mijn vriend gaat een week op vakantie dus dat worden heel wat nachtelijke uurtjes op de pc :yum:

Heeft iemand tips voor leuke make-up cc? De meeste lipsticks die ik download veranderen de lippen in fishlips :roll_eyes:

Word Beroemd is aan het installeren, jippie! Had de nieuwe wereld gezien en vond het aantal kavels ook erbarmelijk. Zo zonde dat er een hele buurt is voor die werkkavel. Het ziet er mooi uit, maar het neemt super veel ruimte in en is maar voor een klein deel functioneel. Ah well.

Kan je ramen ook in het midden van twee vakjes plaatsen? Want nu zitten ze of helemaal links kf helemaal rechts maar ik wil ze in het midden haha

Nee, ook niet met cheats.

1 like

Huilon :sob: maar thanks voor je antwoord! Scheelt weer uren zoeken haha

1 like

Eindelijk kon ik eens tegen mijn vriend zeggen: morgen kan ik de hele dag niks doen want mijn game is uitgekomen.
Iemand al ervaringen?

2 likes

Ik ben net begonnen aan de acteercarrière, vind het tot nu toe heel leuk! Het hele beroemd zijn heb ik gisteren al uitgeprobeerd ook, is op zich wel leuk, maar wel anders dan in de Sims 3 vind ik. Het mediastation is een leuk object om te gebruiken, je kan nu echt een youtuber worden. So far so good op zich!

2 likes