Ik heb eigenlijk geen geld maar ik ga hem morgen sowieso kopen
Ik ook haha!
Ik vind zelf 3 echt veel leuker. 4 vond ik saaie gameplay + irritant dat er voor elk mini dingetje een uitbreiding is.
Vond ik ook, had ook veel bugs en vond het gewoon saai. Maar merk dat ik de laatste tijd toch veel sims 4 speel doordat dat meer leeft in de community en nieuwe content krijgt enzo. Raar hoe dat kan veranderen want heb sims 4 al die tijd genegeerd haha
Ik probeer hem te kopen via kinguin, maar ik krijg steeds een foutmelding bij het betalenā¦ meer mensen hier last van?
Grrr schijf vol!
Er staat ook 20 gig op mijn laptop met card reader geen idee wat het is maar durf het niet te verwijderen lijkt me software.
En? hoe was het? Heb zo een zin om te spelen vanmiddag!
Ah ik denk dat het nu wel gelukt is
Ik ook. Werk thuis en hij download hem nu maar kan pas vanavond spelen.
Knap dat je nog wel aan het werk gaat haha
Het is dat ik onder sociale controle staat op kantoor
Moet wel. Ben Gastouder en kan niet gamen als de kinderen spelen natuurlijk haha !
Ik speel nu Sims en ben begonnen aan de positiviteitsuitdaging. Heb de manager gesproken, dozen gekregen maar geen ideeeee wat ik nu moet doen om die uitdaging te voltooien.
Ik snap dat ik goede daden moet verrichten maar zie in de gesprekken helemaal niets staan wat daar mee te maken heeft. Echt een uitdaging dusā¦
Oh ik heb de dozen staan waar ik haar ontmoet heb.
(Ik heb alleen city Living trouwens qua extra uitbreidingen.)
Ik praat met iedereen maar zie geen acties of zo die ik kan doen?
Oh dan verdwijnt mijn doel voor altijd? (Speel nu rags to riches voor mezelf dus dan ga ik wel even met een andere Sim spelen). Thanks!!
Ben zo benieuwd! Iemand al gespeeld?
Nee, je kunt je doel op elk moment veranderen!
Ik kwam er idd achter! Super.
Leuk, die uitdaging!
Ik vind het tot nu toe heel leuk! Ik zal vanavond een wat uitgebreidere review schrijven
Huh alle cc doet het toch gewoon, behalve de kapsels en ogen?
Hahahah ook best komisch