Simstopic #1

Ik! Wel een oudere imac (2013 uit mijn hoofd). Gaat prima, vooral fijn dat ie veel geheugen heeft voor al m’n cc en uitbreidingen. Volgens mij speel ik niet op de hoogtste kwaliteit want dan kan het beeld gek gaan doen. Maar ik weet ook niet welke videokaart ik heb. Zou in ieder geval dan de hoogtste/beste nemen

Hmm sims 3 vond ik qua gameplay leuker, maar die ging op een gegeven moment zoooo traag lopen en continu crashen. Sims 4 is zo heerlijk snel, ook met heel veel cc. Maar ik mis wel heel veel leuke uitbreidingen die sims 3 wel had. Denk dat ik niet echt kan kiezen tussen 3 en 4.

1 like

Gaan jullie Word Beroemd kopen? Ik ben echt enthousiast! Dat was vroeger echt mijn allerfavorietste spel, kan niet wachten eigenlijk! Ik heb alleen het basisspel ooit gekocht, en de rest gedownload, want skeere student :grimacing: maar vraag mij af of het leuk is om alleen het basisspel te hebben en zometeen word beroemd…

1 like

Zo hoort het haha! Ik heb van de week een filmpje gezien op Youtube van een gozer die het speelt en het ziet er zo leuk uit! Ben benieuwd, laat je hier weten wat je ervan vindt?

2 likes

Yess, heb hem vandaag binnen gekregen! Proberen vanavond en morgenochtend eraan te beginnen. Echt kut dat ik maandag pas vrij ben. :cry:

1 like

vandaag al? supernice wel! ik kan ook echt niet wachten tot morgen, de hele middag en avond zijn vast geblokt om te simsen.

Ja! Ik had een pre-order gedaan bij Bol.com en had hem vandaag al :grinning:

Maar kan je ‘m dan ook al spelen? Want op Origin is ie pas vanaf middernacht te downloaden dacht ik?

Ik twijfel zo erg of ik ‘m vandaag ga kopen… ik heb eigenlijk al een tijdje niet gespeeld en heb eigenlijk ook weinig tijd. Maar met nieuwe uitbreidingen word ik altijd hebberig of zo…

Ik heb beide onlangs pas aangeschaft, dus ben nu erg aan het vergelijken Haha. Sims 3 vind ik veeeeel leuker spelen. Maar bij Sims 4 vind het ontwerpen van Sims en huizen weer een stuk leuker: uitgebreider en een stuk moderner. Dus ik wissel af.

Ik heb beiden via Origin gekocht toen het in de aanbieding was. In totaal maar 40 betaald voor beide versies en nog een uitbreidingspakket :grin:

1 like

Ohhh kut, geen idee. :tired_face:

1 like

Kan inderdaad pas morgen. Hij staat al wel op G2Play: https://www.g2play.net/category/56360/the-sims-4-get-famous-dlc-origin-cd-key/
Heb m net gekocht en geïnstalleerd. Maar zegt in t spel pas dat die morgen beschikbaar is. Helaas :pensive:

Hee, hier is ie €10 goedkoper. Is dit gewoon een betrouwbare website? Ik heb tot nu toe alleen via Origin besteld…

Ja, heb daar tot nu toe nog geen vervelende ervaringen mee gehad en koop daar al mn games haha. Je krijgt gewoon een key die je kan invoeren in origin.

1 like

Klinkt goed, dan koop ik ‘m lekker daar!

Sims 4! Vind ik net iets leuker dan de Sims 3

Oh top! dan zal het met een nieuwe iMac ook oké gaan. :slight_smile:

Komt door de laatste update las ik ergens!
Edit: oh dat zei je zelf al haha

1 like

Wauw ik wist niet dat dat kon! :hushed: Misschien moet ik dat ook gaan proberen. Speel jij je sims via een CD dan? Want ik heb zo’n origins app.

Nee ook via de app! Die staat gewoon op de harde schijf van de laptop en ik wacht dan met het openen van de app tot mijn computer de externe schijf ziet. Soms moet hij dan dus wel alle sims bestanden checken, dus het kan ook helpen niet te starten door de origin app te openen, maar gewoon op het sims icoontje op de externe harde schijf te klikken. Dan opent de laptop zelf wel origin, maar ziet hij meestal wel meteen dat de sims geïnstalleerd is.

Hier ook!

10 likes