Simstopic #1

Is dit dan random gedaan met het dobbelsteentje?

Huh is dit een grapje dat in eerste persoon spelen?

Edit: blijkbaar niet, zat er niet echt op te wachten tbh

2 likes

Werkt dat? :open_mouth: want dan moet ik dat ook maar eens gaan doen. Mijn laptop begint een beetje vol te raken, zeker met alle cc. Maar dacht dat het altijd echt op de computer moest staan en extern niet kon?

2 likes

Niet echt interessant inderdaad :upside_down_face:

1 like

@HvO @Maestoso

In een nieuwe update kun je vanuit je Sim kijken, de camerahoek zeg maar. Vind het niet eens een aankondiging waard eerlijk gezegd haha

3 likes

En echt super onnodig ook? :joy:

3 likes

Oh wát een stomme update.

2 likes

Het lijkt mij wel grappig eigenlijk, als je echt vanuit een bepaalde sim wil spelen. Maar niet echt een spectaculaire update inderdaad.

Bij mij wel! Ik heb echt zo’n externe schijf met een usb kabel en daar staat de sims bij mij op. ALs ik dan wil spelen hang ik eerst de schijf eraan dan pas open ik origin en open ik het spel. Enige nadeel is dat soms hij de speldata moet verifiëren voor ik kan beginnen, omdat het dus op zo’n schijf staat. Maar goed, ik heb niet veel keus want mijn laptop heeft maar beperkt geheugen.

2 likes

Nou ik zag al gelijk voor me dat vieze perverse mannetjes daar mee zitten te spelen :flushed: blijkbaar kan je ook allemaal standjes downloaden enzo

1 like

Die standjes gaan wel leuk worden met dit first person gebeuren

4 likes

First person? Wat een teleurstelling.

Het enige wat ik dacht was: ‘ik hoop dat deze nutteloze update niet te veel schijfruimte inneemt.’

5 likes

Ik had zo gehoopt op auto’s in het spel

Of dat je huisdieren kan besturen

1 like

Oh top dan ga ik dat ook maar eens proberen. Ik heb ook nog een extra harde schijf in mijn laptop. Misschien dat het daarop ook nog kan. Morgen even checken.

@blair haha ja dat idee heb ik daar dus ook bij. Ik snap best dat je een beetje een realistische gameplay wil en dat het ook wel grappig is voor een keer maar om constant daar mee bezig te zijn? Krijg daar ook een beetje perverse mannetjes idee bij. Of giebelende pubers. Wij hadden vroeger de bloot pagina in de breakout, de jeugd van nu heeft de sims seks mod :nerd_face:

2 likes

Wow thanks!

Ik heb net bijna 4 uur lang cc lopen zoeken en downloaden. Wil nu eigenlijk allemaal huisjes inrichten, maarja het is al nacht.

3 likes

That moment when je op de website van wehkamp op zoek bent naar het kopje “oppervlakken” omdat je de tafels wil bekijken :sweat_smile: teveel gesimst misschien?

30 likes

Iemand die de Sims op een iMac speelt? Merk dat mijn macbook (wel een oudje) het soms niet goed trekt. Wil eigenlijk gaan sparen voor een iMac maar dan moet ik wel de Sims erop kunnen spelen

Ik speel 3, maar is 4 echt veel leuker? En hebben jullie dat legaal gekocht of getorrent?

1 like