Simstopic #1

Ik heb echt zo veel zin in de nieuwe uitbereiding. Zag op youtube de nieuwe buurt en het ziet er zo veel aangekleder uit, echt leuk! Deze video van Deligracy: https://youtu.be/JRL9hH3Bf2k

(waarom wordt de video niet meer automatisch hier geplakt door de link, insluitlink werkt ook niet haha)

3 likes

Welk deel speel je?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4

0 stemmers

Gebruik je cheats?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik speel altijd 3, want zoals ik al vaker heb gezegd voel ik 4 echt niet. Altijd met cheats ook.

Ja er zijn super weinig kavels?!

Maar ik vraag me wel af hoe die auto’s gaan werken? In een open wereld is het handig om van A naar B te gaan, maar nu heb je er toch niets aan?

1 like

Van mij hoeven auto’s en een open wereld niet terug te komen. Ik zou liever een tool hebben waarmee je nieuwe werelden kunt creëeren.

2 likes

Ik ben bang dat mijn laptop een open wereld niet gaat trekken. :cry: Maar ik bezoek ook minder openbare plekken inderdaad. Ik weiger ook eigenlijk altijd die telefoontjes die je vragen of je ergens naartoe komt.

4 likes

Jaaa klopt, je had ook die opknapauto die je kon gebruiken of verkopen :heart_eyes:

@Maestoso ja man man man wat een gedoe

1 like

Ahhhh ik moet zo weg maar als ik dan weer thuis kom ga ik mn Sims weer aanzetten :laugh: helemaal zin in

1 like

ja weinig kavels wel indd! Doelde ook meer op dat je vanaf je eigen huis meer te zien is in de omgeving, bomen en auto’s haha

Ik vond drie irritant. Veel te veel gedoe. Met missies ofzo? Weet niet meer precies maar vond het veel te uitgebreid op de verkeerde manier.

ahhh ik bedoel sims 2!! ik las jouw omschrijving en dacht ‘huh’
maar ik bedoel 2
die heb ik niet op origin, alleen cd’s :frowning: en die zijn kwijt

Nee, geen beloningen helaas. Is echt een uitdaging die verzonnen is door Simsfans zelf. Ik vind het superleuk dat ik daardoor echt dingen doe die ik normaal nooit doe in m’n spel. In de eerste generatie moet je bv. de elementenverzameling helemaal compleet maken, nog nooit gedaan. In de volgende generatie moet je een sim aan het altaar achterlaten (is blijkbaar echt een interactie die je kan kiezen aan de trouwboog, hoe grappig haha). En zo ontdek je telkens weer nieuwe dingen in het spel.

Linkje voor de mensen die te lui zijn om te Googlen naar de Not So Berry Legacy Challenge :wink: (Oeps, het was “not so berry legacy challenge”, my bad)

4 likes

Ik ben bezig met een nieuw huis. Ofja het huis heb ik gedownload maar heb alles eruit gesloopt en gestript en maak het dan naar mijn smaak.
Is nog laaaang niet af maar dacht dat het misschien wel leuk was om wat screenshots al te posten. Vind het ook altijd leuk om van anderen te zien dusja bij deze:

Scusi voor de mega slechte kwaliteit maar als ik foto’s maak in het spel worden ze niet op mijn laptop opgeslagen. En als ik op de printscreen knop druk en vervolgens op wil slaan in paint krijg ik witte printscreens? Dus ben een beetje gedwongen om foto’s van het scherm met mijn telefoon te maken haha

17 likes

Volgens mij zijn dit licenties die in het buitenland zijn gekocht die dan omgerekend naar ‘onze’ valuta veel goedkoper uitkomen.

Mijn Sims worden om de zoveel tijd gebeld dat een random kennis overleden is, om vervolgens 2 dagen in de rouw te zijn, en dan als ze eindelijk weer blij zijn, worden ze weer gebeld en begint het opnieuw :face_with_symbols_over_mouth:

8 likes

Hey, wat leuk dat jij deze ook speelt. Mijn grey-gen kinderen zijn nu net geboren. Hoe heet je eerste Sim?

Haha ik ben niet zo origineel! Ben pas net begonnen met spelen dus mijn eerste generatie sim is nu zwanger van haar tweede. Moeder heet Minnie Berry en dochter 1 (de erfgenaam) heet Roos Berry. Creatief met taal… :speak_no_evil:

Welke generatie vond jij tot hiertoe het leukst om mee te spelen?

1 like

Ik heb hem 3 weken geleden ofzo voor 20 gekocht via Origin! Dus ik zou het gewoon goed in de gaten houden!

Over anderhalve week is dit studieblok voorbij, zoveel zin in want dan kan ik eindelijk weer eens simsen!

1 like

Haha ja dat is moeilijk hè, mijn namen slaan echt nergens op. Ik vind ze allemaal best wel pittig, maar geel is tot nu toe heel leuk! Echt ideaal deze challenge, zelf zou ik bijv. nooit de hoopvolle romanticus aspiratie kiezen of iemand bij het altaar verlaten zoals bij gen 2. Ben benieuwd hoe jij de rest gaat vinden :smile:

1 like

Oh leuk! Ga dit eens proberen!

1 like