Simstopic #1

Ik vond vroeger bij de Sims 2 studentenleven echt het allerleukste, dus vind het echt jammer dat ze nog steeds niet zoiets uitgebracht hebben voor de sims 4 :frowning_face:

6 likes

Ik heb gisteren eindelijk Seasons gekocht! Ik wilde gisteren spelen, maar was eerst anderhalf uur bezig om een huishouden te maken :grimacing: ik kan me alleen daarmee al uren vermaken.

Ik kan echt niet wachten tot ik vanavond weer kan spelen, al denk ik dat ik de hele avond kwijt ben met bouwen van een nieuw huis (of een huis downloaden en opnieuw inrichten).

Hebben jullie voor het downloaden van huizen uit de gallery favoriete gebruikers? Er is altijd zoveel keuze dat ik zoeken lastig vind (ook al filter ik wel).

3 likes

Ik ging er helemaal voor: mint sim gemaakt met minty kleren en een minty huis. Alle eigenschappen gekozen die moesten van de not so berry challenge… heb ik die hele wetenschapscarrière niet?! Kan ik meteen al geen baan vinden. Haha wat een toestand. Ga wel rags to riches doen :joy:

3 likes

Heb je het Get to work pakket? Zit hij daar niet bij?

Nee heb alleen stedelijk leven. Dat zou de boel verklaren dan. Jammer dat ik dat er niet bij zag staan van tevoren haha.

Ik gebruik vaak huizen van lovesimplysim. Die richt ik dan helemaal naar mijn stijl in en verbouw er eventueel nog wat aan want ik vind die standaard meubels en kleuren niet zo heel mooi. Maar haar ontwerpen vind ik vaak wel echt top.

1 like

Volgens mij heeft iemand een base game-versie gemaakt, misschien zou je dat nog kunnen proberen?

1 like

Ja heel irritant! Ik vermijd nu alle ouderen in het spel, maar op een gegeven moment gaan ze toch een keertje dood. Even een biecht, maar ik word ook altijd oprecht een beetje verdrietig als mijn eerste generatie Sims dood gaan. Zoveel meegemaakt samen haha :grimacing:

7 likes

Heb er gelijk één gedownload en een paar als favoriet gemarkeerd, inderdaad heel mooi!

1 like

Ik heb één mod geïnstalleerd, verder niks haha. Ik vind het verdriet wel bij het spel horen, maar niet verdriet om mensen waar ze zich letterlijk alleen aan hebben voorgesteld. Hoe heet de mod?

1 like

Ik gebruik er UI cheat extension voor, maar dat is wel een uitgebreide mod

UI cheats

Daarmee kun je moodlets verwijderen maar ook bijvoorbeeld alle balkjes/relaties/vaardigheden handmatig aanpassen. Kan me trouwens niet herinneren dat die rouw-moodlet altijd al zo lang bleef? Vind het niet fijn spelen zo

Dankjewel, ik ga er naar kijken!

Heb ook het idee dat het een bug is? Want normaal heb je 2 dagen rouw wanneer echt een bevriende Sim is overleden en bij random mensen kreeg je alleen een berichtje en geen rouw moodlet, als ik het me goed herinner.

2 likes

Wat ik mij dus afvraag, heb je voor Get Famous ook het Get To Work pakket nodig? Want je gaat als acteur met hen mee naar werk, maar ik zag bij Thesimsupply wel zo’n tekentje achter de carrière staan van Get To Work geloof ik (als iemand snapt wat ik bedoel). Ik kon op google niet echt een antwoord vinden…

Hm, dat weet ik niet zeker. Ik denk dat het misschien is toegevoegd in een update?

1 like

EA = Ernstige Ageldklopperij

22 likes

Haha is toch een soort nostalgie inderdaad.
Ik besteeds zelf ook de meeste tijd aan de stamvaders zeg maar, dus vind het daarna vaak minder leuk om verder te spelen aangezien die sims dan niet helemaal voldoen aan het verhaal dat ik wil spelen.

1 like

Oh ja, dat herken ik. Maar dat verouderen lijkt sowieso meerdere dagen te duren? Vanaf het moment dat je het bericht krijgt dat ze bijna jarig zijn tot het moment dat ze daadwerkelijk een fase verder zijn?

Speelt iemand hier wel eens SimCity?

Ik kan dat spel gewoon niet. Binnen no time is de hele stad afgefikt of failliet of weet ik veel. :laugh:

1 like

Ja dat is zo’n irritante bug, soms helpt het om iedereen even te resetten