Ik ben de laatste tijd weer zo fan!
Probeer nu zo lang mogelijk met dezelfde familie te spelen, had ik eerst nooit het geduld voor.
Heeft iemand nog tips om niet altijd hetzelfde te doen? Merk dat ik toch vaak dezelfde soort sims maak/krijg.
haha ja ik kan dit ook heel slecht. Van tevoren bedenk ik altijd; deze familie krijgt 1 kind en die ga ik maximaal opvoeden. Uiteindelijk ga ik me vervelen en laat ik ze vreemd gaan, vermoord ik iemand en ga ik op zoek naar een nieuwe partner hahaha. Oh en 1000 kinderen overal en nergens. Dus nee ik heb niet echt een tip
–
Ik merk bij mijn sims dat hij niet meer zo soepel loopt als ik heel lang met dezelfde familie speel… Bij de sims 3 kon je dan gewoon je huishouden met huis opslaan en dan een heel nieuw spel beginnen waar je gebleven was, alleen kenden ze dan niemand meer in het dorp enz. Maar dit kan bij de sims 4 niet toch? Heel jammer want ik was eindelijk op weg met wèl 1 kind hebben en die goed opvoeden hahaha
Het griezelige accessoire pakket en de vampieren gamepack zijn nu met 33% korting te koop via origin! Heb ze allebei gekocht, ben benieuwd naar vampieren, die wilde ik al een tijdje, nu een extra leuk met halloween
Haha ik vrees dat ze met gekke highlights door het leven moet. Niet alle custom content komt altijd even mooi over helaas
Andere kleur kan misschien nog wel helpen?
Ik wil ook graag weer simsen! Is er wel eens een kortingsactie voor Sims 4 of is het hoofdspel eigenlijk altijd full price?
Is best vaak actie voor! Kan je hem voor 20 euro kopen, of samen in combi met uitbreiding voor de normale prijs.
Uit mijn hoofd vaak rond de kerstperiode, maar misschien binnenkort ook met black friday wel!
Thanks! Ik zat ook te denken black Friday af te wachten
Ik heb al m’n uitbreidingen voor de Sims 3 via g2a: https://www.g2a.com/en/search?query=sims%203
Daar kosten ze ong 3 euro. (op eigen risico, mijn vriend zei dat niet alle sellers betrouwbaar zijn. Je moet op de reputatie letten van de sellers)
Ik ken alleen de gummibear pannenkoeken? De rest heb ik nooit kunnen maken geloof ik.
Ik heb even gegoogled. Vaak komt het door bepaalde instellingen dat cc er lelijk uit ziet, met deze instellingen is de kwaliteit van cc optimaal:
Sims- Very High
Objects- Medium
Lighting- Medium
Reflections- Low
Visual Effects- Medium
Edge Smoothing- Off
3D Scene Resolution- High
View Distance- Low
Uncompressed Sim Textures- Unchecked
Post Processing Effects- Unchecked
Laptop Mode- Unchecked (YOU MUST LEAVE LAPTOP MODE UNCHECKED TO ENSURE YOU WONT GET THE AWFUL BLONDE HIGHLIGHTS!!!)
Zijn dit niet van die gestolen licenties enzo?
Thanks ik ga er op letten. Via Origin toch?
Die casserole kun je maken als je een paar punten in koken hebt.
Hij doet wel mega dramatisch. ‘I have to keep myself alive.’ Als ontbijt had hij dus die gummyberenpannenkoek en hij doet alsof hij dood gaat als hij moet wachten tot de lunch voor een nieuwe maaltijd.
#same
Dat is ook wel een beetje zn ding, dramalama
de Very Berry Legacy challenge!
ik ben er gisteren mee begonnen en helemaal fan! Komt erop neer dat je 10 generaties lang gaat spelen met vooraf gegeven doelen en eigenschappen voor je sim. In de eerste generatie, de mintkleurige, speel je een wetenschapper die ondeugdbaas wil worden bv. Elke generatie heeft weer andere goals en zo doe je dus echt wat anders dan anders. Vond t ook superleuk om mn sim helemaal mint te maken en haar huis ook, haha.
Doe je zo’n challenge eigenlijk puur voor jezelf of krijg je in het spel ook beloningen of zo?
Domme vraag waarschijnlijk haha.
Heb je op een gegeven moment nog mensen om mee te trouwen? Ik ben nu pas bij de 2e generatie maar de standaard families doen niet echt hun best om voort te planten.
Mijn sims krijgen ook altijd een gearrangeerd huwelijk bedenk ik me nu Als ik wil dat ze gaan trouwen en voortplanten maak ik daar altijd zelf een sim naar mijn wensen voor aan haha
Ik vind dat het juist uitdagender maken. Ik ben nu met een luiaard, super irritant maar wel grappig.
Ik cheat altijd om die eigenschappen te veranderen als ik de sim wel een leuke kop vind hebben en geen zin heb om nieuwe sims in de wereld te zetten. Om een of andere reden zijn alle jonge sims rond de derde generatie gemeen en kwaadaardig en daar heb ik gewoon geen zin in .