Simstopic #1

Goed oefenen met schilderen idd dan brengt het wel wat op. Of oefenen met boeken schrijven, dan krijg je iedere keer de royalty’s ervan dus je hoeft na een poos niet eens meer te blijven schrijven.

Ohja en als je in san myshuno woont kun je beneden posters van die elektriciteits kasten halen en verkopen. Is geloof ik 60 simoleons per poster maar kun je iedere dag doen. En uit die dozen kun je snowglobes vissen en verkopen voor 15 geloof ik. Dat doe ik als mn sims echt skeer zijn begonnen en ik geld nodig heb voor een schildersezel of pc :sweat_smile:

4 likes

Wow dat is ook slim! Handig voor een rags to riches challenge ofzo!

Ik ben bij de sims net zo’n spender als in real life. Mega vaak uit eten of eten halen bij zo’n stalletje, hehe.

3 likes

Welke uitbreidingen hebben jullie allemaal? Ik wil denk ik seizoenen gaan kopen.
Heb alleen dat stadsleven, bowlen en uit eten!

Ik heb ze allemaal op twee accessoirespakketten na, die van huisdieren en eentje van Halloween geloof ik?

2 likes

Ik wil heel graag huisdieren, stadsleven en seizoenen maar wacht op aanbieding haha. Heb verder nog geen uitbereidingen, kocht ze vroeger meestal altijd op marktplaats maar kan dat nog eigenlijk nu het alleen codes zijn?

1 like

Dat bowlen is geinig (kreeg ik toen gratis bij die andere uitbreiding) maar doe er niet heel veel mee eigenlijk. Je kan wel bowlen vaardigheid trainen zegmaar. En tis wel leuk om met ene groepje uit te gaan zegmaar haha.

Ga straks als ik thuis ben even kijken hoe dat uit eten is want volgens mij kan je zelf een restaurant openen.

Ik wil denk ik jungle avonturen, lijkt me echt leuk!
En seizoenen!

2 likes

Ik vind bowlen wel ontzettend leuk, zowel qua meubels/kleding als gameplay. Maar kan me voorstellen dat je er snel klaar mee bent, het is een héél klein pakket.

1 like

Ik vind uit eten en city living het leukst. Honden en katten valt me een beetje tegen eerlijk gezegd. Net als die opvoeduitbereiding. Die nemen beiden te veel tijd in beslag vind ik. Vooral peuters.

Plus je kunt sneller rijk worden als je in een appartement woont. Ik vind het alleen jammer dat er zo weinig appartementen zijn met een balkon.

Ooo jaaa zo vet! Ik had dat met sims 3 ook. En ik kan me sims Superstar nog herinneren van sims 1! OMG dat vond ik echt helemaal t einde ;). Was echt moeilijk om een goede ster te worden weet ik nog. En dat er ook stalkers naar je huis kwamen enzo.

Waar ik me trouwens aan erger in de sims is dat ik interactie van NPC’s een beetje saai vindt! Bijvoorbeeld: ik wordt uitgenodigd op een feestje, dan komen er echt 2 mensen waaronder ik. Dat vind ik echt een beetje saai. De sims onderling hebben ook geen goede band met elkaar (want als ik dan die een NPC speel, heeft 'ie echt 0 goede vrienden) wat het feestje ook saai maakt. Vind het ook jammer dat je altijd zelf een sim moet versieren bijvoorbeeld, en dat dat niet andersom gebeurt! Vind het spel daarom soms ook een beetje ‘doods’.

4 likes

Denk niet dat mijn laptop open werelden gaat trekken :joy: maar ben benieuwd! Ben al heel blij met de aankondiging van de terrain tools :smiley:

2 likes

Als het in het Engels beguiling heet dan kun je heel snel een romantische relatie opbouwen met 1 interactie. Dan schiet je Sim een cupidopijltje geloof ik? Maar weet niet zeker of die actie in het Nederlands bedriegen heet

2 likes

Morgen ben ik een dagje vrij en m’n vriend is werken en heb zooooveel zin om de hele dag sims te spelen! Die nieuwe carriere is er nog niet toch? Die lijkt me echt leuk!

2 likes

Kun je dat uitzetten? Ik wilde namelijk een homo stel en een vrouw in één huis maken (het ziet er uit als twee huizen naast elkaar) en ze samen een baby laten krijgen maar nu haten ze elkaar allemaal.

1 like

Ja! Nou ja, met een mod. MC command centre heet het! Ik weet niet of het zonder mods kan.

1 like

M’n sim is aan het werk en door het tijdprobleem zit ik al minutenlang te kijken en te luisteren naar de buren die seks hebben :thinking:

11 likes

Dadelijk als je sim thuis is gewoon laten woohoo-en met het geluid op 100 haha.

3 likes

Inmiddels zijn we 20 uitbereidingen verder maar dat tijdprobleem oplossen, ho maar.

6 likes

Ben zo benieuwd wat die geheime update is! Als ik de “simsyoutubers” mag geloven is het wel echt iets waar we heel blij van gaan worden!

1 like