Oh ja ik heb het even gegoogled, maar het trekt me niet zo eigenlijk. Ik vind het echt veel te veel moeite om sims in je omgeving make-overs te geven
Oh dan pas! In die uitbreiding heb ik wĆ©l zin hoop dat mān laptop het gaat trekken.
Op welke laptop of pc spelen jullie de sims? Mijne trekt het steeds slechter maar ik heb geen idee wat voor een ik zou moeten kopen.
Ik heb speciaal een Xbox gekocht voor de Sims haha. Dat is even wennen, maar ik vind het heel fijn dat ik me geen zorgen hoef te maken of mijn laptop gaat crashen tijdens het spelen.
In principe wel. In het begin moest ik echt wennen aan de controller dus toen ging het bouwen van sims en huizen best langzaam, maar inmiddels ben ik denk ik even snel als op mijn laptop. Het enige nadeel van de Xbox is dat je geen custom content kunt downloaden. Ik deed dat zelf toch al nooit, dus voor mij maakt dat niks uit.
Wow herinnert iemand zich hier dat er zoā 10-12 jaar terug een sims forum/site was (thesims.nl ofzo) en daar werd vanalles besproken over āhacksā/meubels enzo die je kon downloaden (modthesims!). Je had daar ook soort van dagboeken waar mensen verhalen over hun sims maakten met screenshots erbij haha. Beetje zoals de plogs van beautybloggers nu.
ohh, lijkt me inderdaad beste wennen op een xbox!
Ik had gisteren best veel gedaanā¦ per ongeluk niet opgeslagen.
Ik speel voortaan trouwens altijd op korte leef want dat vind ik veel leuker.
Oh jaaa was dat helemaal vergeten! Deed dat verhalen schrijven zelf ook en snapte maar niet hoe andere mensen zulke mooie screenshots kregen terwijl mijne zo lelijk waren (speelde op lage kwaliteit anders trok mān pc het niet)
Nou ja eigenlijk is het toch ook juist heel creatief. Ik vind het altijd vervelend als mensen doen alsof computerspelletjes alleen maar dom zijn. Met de Sims kun je echt veel fantasie gebruiken, net als met een poppenhuis ofzo.
(Mijn opa en oma vonden het vroeger vreselijk als ik langer dan een half uur zat te simsen.)
Ik kan dus echt geen huizen bouwen in de sims 4. Misschien komt het omdat ik op Mac speel maar heb het idee dat veel functies gewoon niet werken zoals voorwerpen groter en kleiner maken en schilderijen hoger of lager hangen. Daken kan ik ook niks van.
Ik vind het zo leuk dat je selfies kunt maken met de telefoon (Sims 4) en die fotoās kunt ophangen aan de muur.
Ja! Ćberhaupt dat je fotoās kunt ophangen. Mijn huizen hangen altijd vol met schattige fotoās van de hond haha
Jongenss ik wil ook weer simsen maar ik heb teveel games en te weinig tijdā¦ echt een first world problem hier
Hahaha wat speel je nog meer? Soortelijke spellen of ook totaal andere dingen? Als je nog leuke soortgelijke titels weet, wil ik die ook wel weten!
Vraagje! Bestaat er voor de Sims 4 een Sims Creator zoals bij de Sims 1?
Er zijn best veel kledingstukken, vloeren, meubels etc. die ik mooi vind, maar die ik in andere kleuren zou willen. En bij de Sims 1 had je daar een apart programma voor en bij de Sims 3 kon je de kleuren bij kleding in ieder geval zelf ontwerpen. Maar bij 4 heb ik deze functie nog niet gevonden!
Nee die is er niet! Zo jammer!
Ik hoop echt dat dit nog komt! Mis dat wel in 4
Ohhhhh ik moet nog even aan de studie. Twee uur max gok ik. En dan ga ik daarna vieren dat het even voorbij is (morgen verder) MET DE HELE DAG SIMS
āSnelā is een groot woord maar als je de zakelijke carriere doet kun je investeerder worden en dan kun je geld in aandelen beleggen.