Ja dat laatste volgens mij? Speel je Sims 4? Ik dacht juist dat het verhaal daar niet verder liep als je niet speelde…
Ik heb trouwens echt zo’n heerlijk ontspannen weekend gehad. Verveelde me vorige week heel erg op mijn werk dus toen heb ik 20 ‘verhaallijntjes’ voor families uitgeschreven haha en dit weekend heb ik dus 20 huishoudens gemaakt, allemaal met hun eigen verhaaltje. En de komende avonden ben ik van plan huizen te gaan bouwen voor ze.
Ben benieuwd hoe snel ik het weer beu ben. Ik speel altijd korte tijd heel intensief en daarna raak ik het weer maanden niet meer aan.
@Neverland 20?? Ik doe al zeker een uur over één Sim maken. Een huishouden kost nog meer tijd
Ik heb echt heel weinig andere dingen gedaan dit weekend.
En sommige huishoudens bestaan maar uit één persoon. In my defence haha
Ja Sims 4! Ik zag dat andere families ook ouder geworden waren (kinderen opgegroeid) terwijl ik er niet mee had gespeeld. Ik hoop dat door de autonomie uit te zetten dit ook stopt.
Ah tof!!!
Thanks! Wat stom, ik zag die optie net over het hoofd.
Ik heb zo’n zin in de nieuwe expansion. Is precies waarvan ik afgelopen tijd dacht, dit mis ik.
Excited!!! Het ziet er echt leuk uit, een beetje gefocust op acteren/filmsterren, lijkt me echt leuk om een beroemde acteur/actrice te spelen
Dit ziet er echt veel te leuk uit! Hebbennnn
Jaaaaa eindelijk!!! Miste dit al sinds sims 1 superstar.
Zo blij
Heb ik ook altijd!
Ik ben sowieso niet van het hele socializen en de stad in en allerlei dingen ondernemen. Ik ben met mijn sims veel meer gericht op gezin of carrière. En ook gewoon met sims en huizen bouwen. Maar wellicht dat ik te weinig ervaring heb met uitbreidingspakketten en dat het stiekem veel leuker is dan ik denk.
Mijn sims gaan nooit de stad in haha. Zijn lekkere loners in huis altijd.
Heel mooi! Kun je die ergens downloaden via jouw account? (Als je die liever niet geeft snap ik t hoor.)
Nice! Ga vanavond even kijken want vind het een heel leuk huisje :D. Bouw zelf altijd schoenendozen
Ah wat een leuk huis! Wilde vandaag ook simsen maar is er niet meer van gekomen helaas
Oh nee sorry haha had al een tijdje niet gespeeld dus waren oude updates. Wat is DE update?
Ohhh ja! Wat is de nieuwe carrière? Meestal ben ik wel op de hoogte haha oeps