Wat missen jullie nog in de sims?
Durf ik niet te zeggen! Tijdens de live stream hebben ze er niks over verteld, alleen het een en ander laten zien. Volgende week komt een tweede live stream met meer info, als ik het goed begrepen heb.
Het huishouden! Echt afwassen, stofzuigen etc. en dat het vies wordt als je het niet doet. En het lijkt me leuk als ze meer creatieve hobby’s krijgen; naaien, breien, kleding maken etc.
Kan wel met een mod!
Ik wilde gisteravond weer eens gaan spelen (ben de laatste tijd meer bezig met Two Point Hospital) dus ik had ruim 1,5 uur besteed aan het creëren van mijn Sim en toen viel mijn laptop uit zonder dat ik haar had opgeslagen. Dus toen was ik er wel weer klaar mee haha. Vanavond een nieuwe poging.
Ooh dat gebeurde vorige week met mijn bar, heel vervelend!
Ik moet me toch maar gaan verdiepen in mods en andere uitbreidingen, want ik vind de steden die ik nu heb niet zo leuk. Dat vond ik bij de Sims 3 wel wat leuker!
Iemand nog aanraders?
Ik vind het zo bloedirrittant dat mijn tijd niet goed loopt. Sowieso dat alles zo achterlijk lang duurt maar mijn versnelde tijd werkt niet. De tijd loopt wel maar gaat op random moment ineens weer minuten of uren terug. De versnelde tijd die loopt als ze slapen werkt ook niet, het lijkt alsof hij heel hard gaat maar hij zit ‘vast’ en gaat dan weer een aantal uur terug. En ze staat zo vaak midden in een actie niks te doen en dan is er ook geen beweging in te krijgen, alleen door de actie te annuleren.
Zo kut ja, ik herinner me ineens weer dat ik daar ook last van had en dat dat één van de redenen is dat ik zo lang niet gespeeld heb. Bah, dat soort dingen maken het echt zóveel minder leuk.
Dat met die tijd heb ik ook, zo irritant… Werken enzo duurt dat ook zo lang
Komt dat pakket binnenkort niet uit waarbij we zelf konden meebeslissen? Ben ik wel benieuwd naar, ik vind die huishoudelijke dingen altijd wel leuk haha. Had zelf wel op andere dingen gestemd, dacht iets van platteland leven ofzo, of iets met het conserveren van eten? lang geleden al hahaha
Dat is Laundry Day geworden!
Het is weer herfst dus ik download weer de sims <3 nu al zin in
Hebben jullie nog tips voor leuke cc-sites?
Ik gebruik vaak The Sims Resource! Soms ook wel wat van tumblr maar ben bang dat ik daar virussen mee binnen haal met sommige dingen haha
Ik heb een oude laptop en sims draait daar niet meer zo lekker op
No, deze update had nog wat problemen waar ze aan werken. Als het goed is komt er de 11e weer een livestream, dan krijgen we meer info.
Ik vind het echt zo leuk dat dit topic best goed loopt, krijg elke keer als ik het open zin om te simsen haha!
Heb sinds gister sims 4 en kan niet stoppen met spelen!! Had wel een vraag namelijk wordt je sim dikker als je haar niet vaak laat sporten of heb ik gewoon slecht opgelet toen ik haar aan het maken was??
Jep, of als ze ongezond eten/eten wanneer de hongerbalk nog helemaal gevuld is
Ik was net aan het Simsen en Windows liep vast. is het zo’n hele bekende Windows-fout waardoor ik waarschijnlijk alles kwijt ben. Oa mijn saves nooooooooo
Is nog even afwachten maar het ziet er niet rooskleurig uit. Ik zet m’n saves eens in de paar maanden op een externe harde schijf en had de map al klaarstaan op bureaublad maar heb het uitgesteld. Zo stom, moet dat ook eigenlijk meteen doen
Ik had laatst een familie gemaakt en de vrouw was zwanger. Start ik net het spel weer op en is ze bevallen en heeft het kind ook een random naam gekregen? Vet stom
Ik heb nu de autonomie uitgezet, voorkomt dit ook dat families gewoon doorleven en doorgroeien? Of zorgt die setting er alleen voor dat de sims tijdens het spel een beetje in het rond staren en niets uit zichzelf doen?