Simstopic #1

Ik heb alle uitbreidingen, gamepacks heb ik: wellnessdag, ouderschap, uiteten en in de natuur. Qua accessoires heb ik alleen die met de wasmachines haha.

De betaalde content die ik heb, vind ik het allemaal wel waard, zeker de grote uitbreidingen. Ze voegen allemaal wat toe aan je spel en maken het spelen net wat leuker. In hoeverre het het geld waard is, vind ik moeilijk te zeggen. Accessoires pakketten heb ik me nooit in verdiept eigenlijk, al zitten daar ook wel wat leuke tussen met bowlen, films, bubbelbaden, maar ik koop dan toch liever een uitbreiding of gamepack.

1 like

Vind je ouderschap iets toevoegen aan t spel? Ik vind de meubels op zich wel leuk maar twijfel over de gameplay. De peuterfase zou ik het liefst overslaan…simspeutertjes zijn ZO needy en er is altijd gehannes met eten uit die kinderstoel :sweat:

3 likes

Ik vind bij ouderschap vooral het opvoeding gedeelte leuk. Als je de kinderen goed opvoed krijgen ze extra karaktereigenschappen en de meubels zijn erg leuk. Maar aan de andere kant zou ik het ook wel kunnen missen denk ik. Ik denk nooit echt lang na over nieuwe pakketten, als het me aanspreekt aan de hand van trailers e.d. dan koop ik het, anders niet :joy: vampieren spreekt me bijvoorbeeld totaal niet aan, maar dan mis ik wel 1 wereld, dat is dan wel jammer. En met jungle avonturen beetje hetzelfde, denk dat ik een paar keer zo’n jungle verken en dan heb ik er geen zin meer in.

En ja peuters zijn best irritant qua eten in de stoel. Vaak sleep ik gewoon eten uit de koelkast en laat ik ze dat zelf pakken en zo opeten (op de bank of grond), die kinderstoel is een beetje overbodig.

2 likes

Misschien als ie goed in de sale komt dat ik m dan wel erbij koop! Jungle avonturen heb ik ook niet veel mee gedaan, heb geloof ik zelfs niet eens de hele jungle verkend. Maar gebruik het soms als vakantieland voor mn sims. En ja de meubels weer he :sweat_smile: Vampieren hoef ik idd ook echt niet.

1 like

op bol.com zijn veel sims uitbreidingen in de korting bijv. 3 voor €50, dus weet niet of dat voor mensen wellicht interessant is?

Ik heb eindelijk een nieuwe laptop, dus i ga straks ook the Sims erop zetten hihi

2 likes

Is In de Natuur leuk?

Jaargetijden vind ik echt heel leuk.

Op jaargetijden heb ik zo lang gewacht maar moet m nog steeds kopen :sweat_smile: ben altijd zo lang bezig met CC bekijken dat ik dat soms leuker vind dan spelen zelf haha

2 likes

Ik vind m wel leuk maar geen 20 euro waard. Heb m in de sale gekocht. De meubels en kleding zijn echt “outdoor” maar dat vind ik juist leuk. Als mn sims gaan kamperen krijgen ze ook allemaal lekker kneuterig een bodywarmer of iets aan en timberlands haha :sweat_smile:. Het “op vakantie zijn” is wel leuk gedaan qua activiteiten. Lekker bij t kampuur zitten enzo.

2 likes

Ja! Vind ik een hele leuke uitbreiding

1 like

Oh mijn God. Ik had al een kind dat graag dingen stal en twee peuters. Toen werd mijn Sim weer zwanger (haar levenswens is 5 babies grootbrengen dus dat was bewust), werd het een drieling!!! Nu zijn ze jarig geweest en heb ik 5 peuters omg.

Normaal doe ik niet aan cheats, maar iedereen stond continu in het oranje vanwege slaapgebrek, dus had niet echt een keuze. Hoe doe je dit zonder cheats. Het is ook niet dat ik ff iemand kan vragen om te helpen. Ik huur wel eens een babysitter, maar die negeren die kinderen gewoon?

11 likes

Haha ik snap wat je bedoelt, maar ik heb 2 volwassenen die voor die kinderen moeten zorgen (papa heeft onbetaald verlof opgenomen) en nog loopt het in de soep.

Op mijn werk zorg ik met een collega voor 8 babies… :stuck_out_tongue:

Edit: alles duurt ook gewoon zolang bij de Sims. Ze doen al een half uur over een baby in een kinderstoel zetten. Of een half uur over plassen en handen wassen. Ze zijn gewoon te sloom :stuck_out_tongue:

3 likes

Hahaha ik vind dit zo grappig

Oja mijn peuters kunnen geen eten van tafel pakken? Ze kunnen het alleen krijgen via ouders, maar ze kunnen dus ook niet op een gewone stoel zitten. Op de grond kan wel, maar die ouders zijn zo sloom. Tegen de tijd dat die ouder eten geeft aan dat kind, is het kind al weggekropen naar zijn speelgoed :rage: Dus nu zet ik 1x per etmaal die cheat aan, anders word ik gek!!! En ja dat leren praten en lopen en zindelijk maken probeer ik wel, maar goed zoals ik dus zei het zijn 5 peuters, dus tot nu toe is dat pas bij 3 peuters gelukt. En dan hebben ze nog een kleptomaan kind :roll_eyes:

Gaat over Sims 3 trouwens.

3 likes

Is er trouwens een opvang??? Ik heb een keer de ouders op date laten gaan en toen kwam er een babysitter. Maar toen ze thuiskwamen waren al die kinderen rood (honger, vieze luier, etc). Die babysitters willen gewoon cashen met niets doen :rage:

2 likes

I need Sims 4!!!

Ik ook! Ben al de hele deligracy aan het kijken, heb nu zoveel leuke ideetjes.

2 likes

Er komt een gratis update met een nieuwe carrière en terrein tool!

18 likes

Oh ik hooooop op poeltjes en vijvertjes!! Dat mis ik zo erg.

3 likes

Doet die glazen dak update het bij jullie? Ik speel via Origin en heb het idee dat ik hem niet heb.