Simstopic #1

Vandaag is echt zo’n dag dat ik zoooooo graag zou willen simsen. Maar ik wil daar graag een aparte sims laptop voor hebben zodat alles lekker soepel loopt en ik optimaal kan genieten. En dan denk ik weer: ja zonde van het geld en mijn vrije tijd. Maar ik blijf het geweldig vinden. Alleen sims 2 trouwens.

1 like

ik vind wasgoed heel leuk!

2 likes

Ik heb net city life gekocht en tot nu toe bevalt het heel goed :smiley:

2 likes

Ik heb wel recent een nieuwe laptop gekocht speciaal voor dit spel. :sweat_smile: (En ik speel het niet eens vaak)

1 like

Ik leef echt hele levens bij mn sims. Vreemdgaan schandalen bij mn rijke sim die politicus is en een ordinaire del uit een sloppenwijk (dat vieze appartemen in san myshuno) heeft zwanger gemaakt. Heb nu een familie waarvan de man overleden is en de vrouw (met tieners) heeft nu de veel jongere buurman aan de haak geslagen. Moest ook wel want ze was al heel snel zwanger van hem maar ze zijn nu echt een happy family! Hmmm zou dit iets over mn eigen leven zeggen?:sweat_smile:

9 likes

Je kunt ook acties annuleren waarvan je niet wilt dat je Sims ze uitvoeren. Dat doe je door links onderin op de actie (het bolletje) te klikken die je weg wilt halen. Maar je kunt in de instellingen autonomie ook helemaal uitzetten, dan voeren je Sims enkel uit wat jij ze laat doen.

Ik doe altijd rags to riches haha!

2 likes

Ik neem me altijd voor om ook zoiets te doen, maar uiteindelijk krijg ik het niet over mijn hart :joy:
Ik wil wel echt eens zo’n rijke dude creëren die de halve stad bezwangerd.

1 like

Dit klinkt heel leuk! Wel lastig, maar ik ga het eens proberen :smiley:

Ik kan me er echt mee vermaken! mn vrouwtjes sim heeft hun wel betrapt en dat was wel even minder leuk :sweat_smile: ze is toen echt dagen kwaad/verdrietig geweest. Toen was het natuurlijk mn missie om weer een goed huwelijk te krijgen en hem zijn del te laten negeren.

Ohja dat vind ik trouwens wel jammer: ik wil een polygamie familie maken zoals de Browns op tlc. Een heel groot huis vol met vrouwen en kinderen. Maar dat gaat dus niet zonder dat alle vrouwen steeds jaloers en kwaad zijn. Heel jammer.

2 likes

Jaa daar heb ik ook wel eens over nagedacht! Maar idd dat werkt niet echt en je kunt dan ook niet veel kinderen krijgen, omdat je huishouden snel vol is, ook wel jammer.

1 like

Daar moet ik me eens in verdiepen! Ik weet even niet meer wie het zei maar lijkt me ook wel leuk om aan te kunnen passen hoe groot de kans is om een kindje te maken en in te stellen dat je ook een oeps zwangerschap kunt krijgen. Net wat meer drama haha.

1 like

Ik heb Sims een week geleden eindelijk aan de praat gekregen. Ik had het al anderhalf jaar op mijn laptop staan, maar het werkte nooit langer dan 5 minuten. Ik was helemaal in mijn nopjes met mijn huis en mijn sims waren getrouwd en hadden een baby. Wilde ik een uitbreiding installeren (die ik gratis bij mijn basisspel kreeg) en toen deed het spel het ineens niet meer. Ik krijg steeds de melding dat er een onbekende fout is opgetreden. AAAARGH. Wat ik al heb gedaan:

• Computer opnieuw opgestart

• Origin gereset en opnieuw gedownload

• Sims meerdere keren compleet verwijderd, dus ook alle caches etc (middels alle tips die er te vinden zijn op de EA site) en opnieuw geïnstalleerd

• Nog tig andere opties

Maar het werkt nog steeds niet, ik blijf die kutmelding krijgen. Iemand een tip? Ik wil binnenkort wel naar de klantenservice van EA bellen, maar heb nog steeds de hoop dat een mede-simmer me gaat redden.

@En_17_Anderen

Weet je toevallig hoe de melding in het Engels is? Soms helpt het om op die termen te zoeken op de Sims-fora. En gebruik je mods? Ik vermoed dat je dit allebei al hebt hebt geprobeerd maar wie weet :sweat_smile:

Wat zijn mods? En ja ik heb de foutmelding al in het Engels gegoogled, maar het komt blijkbaar heel vaak voor bij Mac users en EA weet zelf ook niet wat het is :cry:

Modificaties voor je spel, die heb je niet geïnstalleerd dus dat kan het niet zijn. Wel heel vervelend zeg, daar kun je dus helemaal niets mee? Ik ga ook nog even zoeken voor je

Als het om de Sims 3 gaat heb ik misschien wel een oplossing, ik kreeg het eerst namelijk ook niet aan de praat

Het is gelukt! Heb een nieuwe gebruiker op mijn laptop aangemaakt en alleen het basisspel zonder uitbreidingen daarop geïnstalleerd. Nu werkt het!

Wel balen dat ik nu de uitbreidingen niet kan spelen :frowning:

1 like

Heb jij een Vitiligo-skin? :o

Binnenkort maar weer eens de Sims spelen