Klinkt simpel! Dankjewel
Ik mis Sims sinds ik tegenwoordig mijn eerste grote mensen baan heb
Die grijze balk klopt wel hoor, meen ik me te herinneren.
Ja de daken zijn het ergst hè? Ik pas de vorm van mijn huizen altijd maar aan het dak aan, krijg het anders nooit uitgevogeld
Ik kan nu niet simsen (harde schijf met het spel erop bij mijn ouders vergeten), maar dit huis is zo leuk! Staat het op de galerij? Mijn sims familie wil spontaan verhuizen.
Weet iemand of sims 4 lekker zou lopen op een macbook met deze kenmerken? Sims 3 heb ik al, maar die crashte laatst bij mij…
Ik speel trouwens via Origin
Moet lukken! Al neemt ie wel redelijk wat geheugen in. Maar de Sims 3 staat bekend om dat ie crasht en heeeel sloom wordt. Sims 4 is echt een stuk sneller en heeft minder power van je laptop nodig om goed te draaien!
Oeh, dat klinkt goed! Al staat me er wel iets van bij dat ik laatst dat Origin acces had genomen op sims 4 te spelen, en dat de game toen niet beschikbaar was op macbook…
Oh dat weet ik niet, sorry. Heb zelf een Windows en had alleen even naar de specs van de Macbook gekeken
Ik heb ook een macbook air uit 2015, processor en geheugen is gelijk aan de jouwe. Ik speel de Sims 4 via Origin en spel loopt prima, nooit gecrasht o.i.d! Laptop wordt wel heel warm na een tijdje en begint dan hard te blazen om af te koelen.
Ah wat lief! Hij staat op de galerij inderdaad, je moet nog wel zelf een achtertuin maken want mijn Sim is een tuinier en ik wil de tuin tijdens het spelen pas bouwen.
Ik kan mijn galerijnaam wel even privé sturen als je wil?
graag! Mijne tuiniert ook dus dat is ideaal!
Oh zou ik hem ook mogen? Al mijn sims tuinieren haha
Oh mag ik hem ook? Vind het zo’n mooi huis!
Wat doe ik fout als ik een nieuwe familie wil maken en dus een nieuw spel start, maar dan zijn al mijn andere leuke families opeens weg
Zou ik hem misschien ook mogen? Vind het echt een heel mooi huis!
Welke accesoirepakketen zijn het geld echt waard? En is uit eten de moeite waard?
Ja die is heel leuk! Vooral omdat je je eigen restaurant kan maken en managen:D