Simstopic #1

Seasons en parenthood zijn echt dikke aanraders!! Vind het spel zooo leuk sinds ik seasons heb.

3 likes

Ben ik trouwens de enige die zich ook prima vermaakt in het spel zonder de mods enz? (Hoop dat ik het zo goed uitspreek aangezien ik het dus niet gebruik, meubels enz die je nog kan bij downloaden van internet)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja ik gebruik ook helemaal geen mods! Gedeeltelijk ook omdat ik op mijn Xbox speel en daar kan je geen mods downloaden.

1 like

Dubbel post, maar ik ontdek net dat Xbox een grote sale heeft. Alle uitbreidingen met 40% korting! Ik heb nog helemaal geen uitbreidingen, dus ik denk dat ik even ga shoppen. :biggrin:

1 like

Ik heb echg periodes dat ik heel veel CC download tot het punt dat het spel echt gewoon zó traag is dat het niet meer gaat en dan verwijder ik in 1 keer alles. Enige waar ik echt niet mee kan spelen is mc command center omdat ik het anders zo stom vind dat de townies geen kinderen krijgen.

1 like

Ik mis wel de heuvels en dalen bij sims 4. Nu kan ik niet mijn huis voorzien van een verhoogde patio/terras want dan komt de poort van mijn garage en schuur niet aan de grond en dat ziet er stom uit. Had al in een filmpje gezien dat je een soort ramp kunt maken met een schuin dak maar datis het hem ook niet, maar het huis zonder verhoging is ook niet zo mooi. Pfff😑

1 like

Ja dat mis ik ook! En ook een fundering kunnen maken zonder dat alles gelijk een fundering krijgt

4 likes

PFOHHJRHRJR ik krijg nooooit zulke mooie huizen. Ik wil dat oooook!
Ik kan ook nooit echt mooie CC vinden? Niet zo mooi als dat je op youtube bijvoorbeeld ziet in eider geval.

Neem aan dat je thesimsresource wel kent? Ik zag eerst door het bos de bomen ook niet meer met al die lelijke CC er tussen, maar toen ging ik naar de pagina met de artists toe en daar staan de meest gedownloade artists bij en dan kun je heel makkelijk de mooie CC vinden.

Ook kan je op pinterest zoeken naar cc sims 4 en daar staan prachtige dingen tussen met de downloadlinkjes er vaak bij!

@Santeria O dat is inderdaad wel een goeie, ik ga nu meteen YT filmpjes kijken haha.
@Rozevarken Ja jemig daar heb ik ook zo’n last van, al die meuk haha. Oke op artist zoeken dus! Even kijken of daar wel paretljes tussen zitten.

Thanks! Kijken of ik er dit keer wel wat moois van kan maken, haha.

Heeft iemand trouwens wel eens zelf CC gemaakt? Zo ja: Hoe?
Lijkt me wel echt gaaf om te kunnen, maar echt al sla je me dood hoe.

Haha ja die meuk is zo verschrikkelijk. Ik zoek zelf meestal via Tumblr en Pinterest dingen, want ik hou heel erg van die Scandinavische stijl met veel planten enzo. Zoals dit: http://novvvas.tumblr.com/tagged/novvvas

OOOO YES! love it! :heart_eyes:
control shift c - alles downloaden - enter

Hahahah precies! Kan hier echt dagen mee bezig zijn met CC zoeken en downloaden

Dat klinkt lauk! Zijn het ook ‘actieve’ banen waarbij je meegaat of gaan je sims gewoon werken en dan zie je ze later weer?

Ik ga het ook eens proberen! Is er ergens een goede tutorial te vinden van hoe het moet? Als ik op de website kijk (simneia toch?) dan snap ik nog niet helemaal hoe het werkt

Leuk!
2 likes

Hahaha mijn plant.

5 likes

Ik heb de Sims 4 pas net. Maar hoe werkt het dan om een CC te downloaden/installeren? Heb je daar een speciaal programma voor nodig? Of kan ik als leek dat ook zo :smiley:

Haha dat kun je als leek zo! Je download het als zip of packagebestand. De zip pak je gewoon even uit zodat je packagebestanden hebt. Deze packagebestanden plak je in de Mods-map. Je gaat dan naar Mijn bestanden-> Elektronic Arts-> Sims 4-> Mods en in deze map zet je gewoon de bestanden neer.

Als je je simsspel opent, moet je bij de instellingen even aanvinken dat je de gedownloade mods wil aanzetten en dan doet ie ‘t!

2 likes