Love it!
Wat voor katten zijn het?
Heel mooi! Van waar heb je je tv-kast?
Perzische katten!
Zuiver
Aah geweldig die namen ook
Ohhhh wat een schatjes!
Niets mis met ikea toch? Maar misschien kun je dat langzaam veranderen. Dat je gaat sparen voor een nieuwe bank (of wat dan ook) en op die manier je meubels vervangt. En dan beginnen met het meubel dat wel aan vervanging toe is of echt een doorn in het oog.
Super leuk, vooral je gele stoel!!
Held! Mijn vriend en ik zijn al maaaanden (ok niet meer echt actief) op zoek naar een nieuw vloerkleed bij de bank, en deze is mooi én super betaalbaar. Dank!
Ja dat snap ik wel. Ik vervang ook pas iets als het aan vervanging toe is en dat is soms echt een kwestie van wachten en wachten
Hee wat leuk! Het is een super leuk kleed in het echt
De tv-hoek! We hebben 2 chaise longues ipv een normale bank die we vaak draaien afhankelijk van waar we zin in hebben.
Zo ziet het eruit vanuit de eethoek.
Naast tv-hoek heb ik de spelletjeskast en een vet rommelige prikbordmuur die ik nog steeds een keer moet stylen.
En dit is de eettafel. De stoelen heb ik bedekt met vintage lappen batik. Oorspronkelijk wilde ik er hoezen van maken maar ik kan mezelf er niet toe zetten om in de stof te knippen.
Die kast rechtsachter wil ik vervangen voor een mooi vensterbank waar mn planten kunnen chillen en een hele grote sisalpaal zodat mn katten omhoog kunnen klimmen. Die muur wil ik dan gaan bedekken met plankjes en zo voor de katten.
Ja, het is een schilderij van het Rijksmuseum, geprint op behang.
Zó mooi Dat behang is echt m’n droom!
Ik heb een rol besteld bij deze site van 6mm dik:
Omdat de muur zo’n irritante gespoten structuur heeft hebben we eerst goedkope spaanplaten bij de bouwmarkt gekocht en die op de muur bevestigd. Daarna met speciale kurkkit de muur ingesmeerd en de kurk erop geplakt. Het zit er nu ongeveer 3.5 jaar op en is nog steeds helemaal goed!
We hebben hem al binnen en we zijn er SUPER blij mee! Hij is echt mooi in het echt en precies wat we zochten. Heel erg bedankt!
Wat leuk! Haha graag gedaan
Dat fotobehang is echt mooi