Show je woonkamer

Je huis is zo mooi :heart_eyes:

Leuk ook zo gedurfd met printjes en kleuren!

2 likes

Oh, wauw. Wat mooi zeg! Net een foto uit een hip woonmagazine.

1 like

Ik heb deze en twijfel om deze opnieuw te kopen aangezien er slijtplekken op zitten :laughing:.

2 likes

Wow, dit is zó mooi! :heart:

2 likes

Deze ligt er nu 4 jaar. Kleed ziet er verder heel mooi uit, maar precies op de plek bij de bank waar mijn vriend altijd zit is het weggesleten :sleepy:. Hij is altijd heel erg beweeglijk met zijn voeten en heeft ook sloffen met harde zool :roll_eyes:.

1 like

Hahaha nee, kleed is verder prima. En een leuk prijsje :sunglasses:

1 like

Ik vond deze foto’s pre-samenwonen toen mijn huiskamer nog in top conditie was :joy:

18 likes

Prachtig! Mooi ook dat het zo past bij de keuken qua stijl en kleuren.
Waar zijn de witte kast & de bank van? Ben zelf ook naar zoiets op zoek!

1 like

Dank je! :blush: Ze zitten echt super comfortabel! De laatste tijd geef ik de voorkeur eraan ipv mijn bank. Ik zit er nu ook in te forummen haha :grin:

1 like

Wow dit kan echt zo in een woon catalogus! :open_mouth:Super mooi!

1 like

Wij hebben hem ook en hij zit echt heerlijk :star_struck:

18 likes

Ah dankjewel :blush: allemaal bedankt voor de leuke reacties!
De witte kast is van Woood. Hij heet Vince. De bank is van In.House. Model heet Lorani.

Helemaal links met pompons in van Zusss. De roze gebreide van Karwei, en die met roze Pompons is van Kwantum.

1 like

Oh interieur compromissen zijn zo lastig… Wat ook nog eens lastig is, is dat je voor deze stoel geen losse hoezen hebt zodat je het kan uitproberen.

1 like

57 likes

Ohhhh dit vind ik zo leuk!!
Vind het er echt enorm gezellig uitzien . Zie mezelf al helemaal op de bank zitten bij de kat met de snor!

6 likes

Hij zit ook graag bij mensen die op bezoek komen :slight_smile:

93 likes

Je hebt er nog meer… dit kan ik niet aan…

Haha ja heb er twee snorremans heet Darwin en die kleine heet Edison

4 likes

Haha ik vind dit fantastisch, die wilde wenkbrauw haren ook