Show je woonkamer

Ik ben mega verliefd op je glas in lood en plafond :heart_eyes: Wat een droomhuis

2 likes

Wauw wat een prachtig huis!

2 likes

Ooh, die bolle kat achter het glas :heart_eyes:

21 likes

Prachtige deuren!:heart_eyes: en je haard vind ik ook supermooi! Echt een mooi huis

1 like

Heel mooi! Super sfeervol ook door die oude elementen in huis.

1 like

Echt mooi!

1 like

Ja echt prachtig gewoon :heart_eyes:

1 like

Heel gaaf! Die deuren :heart_eyes:

Mag ik vragen waar je vloerkleden van zijn?

1 like

Beide van Wehkamp!

thanks voor de tip! Ik heb uiteindelijk de grotere van deze gekocht en hij staat echt super leuk!

1 like

Ah leuk! Grappig om te weten dat er nu dezelfde soort kleed bij andere FF’ers ligt :laughing:

1 like

Dankjewel! Nooit bedacht dat ik daar ook kan kijken :grimacing:

Onze woonkamer nu! Ik ben nog niet geheel tevreden want nu de muur zo’n felle kleur heeft, lijkt er rest nogal saai. Dus ik wil nog wat meer kleur aan de andere kant van de kamer.

31 likes

Mooie kleur en meubels! Ik denk dat een groter vloerkleed ook enorm veel zou doen. Door dat je een vrij koele vloer hebt en een vloerkleed de ruimte doorgaans groter laat lijken

1 like

Denk ik ook! En de bank iets naar voren?

Mooi kleed heb je!

1 like

Ja, ik ben al een jaar op zoek naar een mooi kleed maar ik heb de perfecte nog niet gevonden, haha. Maar we gaan binnen nu en 2 jaar verhuizen, dus ik laat het voor nu even zo en koop een mooi kleed voor in ons nieuwe huis.

@Leuk123 De bank naar voren zou heel raar zijn, haha. Misschien lijkt het op de foto heel ruim, maar we zitten maar een paar meter van de tv af. Als we de bank naar voren doen, staat die midden in de kamer.

1 like

Ik bedoelde 20 cm ofzo, vandaar ‘iets’.

Ohh, dat is wel iets anders ja, haha. Hmm, maar zou het dan optisch anders gaan lijken?

Meestal ‘kijkt’ het wat luchtiger. Een klein stukje kan al veel schelen!

3 likes