Plantjes op de kasten!!
Leuk al die alpaca accessoires
Mooie kleur groen zeg! Welke is het?
Leuk! Ik vind het raam boven je tv ook gaaf zeg.
Hier mijn woonkamer. Ben er wel blij mee, al zou ik de groene muur graag wat donkerder hebben. De foto’s zijn wat donker omdat het zonnescherm naar beneden is.
Achter de bank is nog loonruimte en daar staat nog de kattenbak, een kast met prullaria en de computerhoek van mn vriend.
Ik heb ook zo’n groene kleur op mijn muur. Histor quiet clearing is dat, weet niet of het precies dezelfde kleur is als die van @NothingAboutSam. Als je dat Googled dan zie je veel afbeeldingen ervan. Misschien is het iets?
Sorry, helemaal vergeten te antwoorden! Ik denk ook dat @Saturnus een beter antwoord voor je heeft dan ik. Ik ga voor verf altijd naar een winkel in een dorp bij mij in de buurt dat ter plekke verf voor je mengt, dus geen idee hoe het heet. Hopelijk kan je de kleur vinden door Saturnus!
Thanks! Ja daar ben ik ook heel blij mee! Het gebouw is vroeger (vanaf 1903) een meubelfabriek geweest en oa die ramen zijn daar nog overblijfselen van
Leuk zeg, vind het er erg gezellig uitzien en vind de kleur op je muur prachtig! Zou je dan wel weer een groene kleur willen alleen donkerder? Of helemaal een andere kleurtint?
Thanks! Ja, ik zou het liefst een iets donkerdere groentint op de muur hebben. Maar ik denk niet dat het snel gaat gebeuren want dat vind ik teveel werk haha. Ik ben extreem lui met dit soort dingen. Plus deze muur loopt helemaal van de voor- tot de achterkant van het huis. Ook in de keuken, met hoge kasten waardoor het best een klus is om alles te schilderen.
Waar heb je dat fantastische witte ding gekocht naast je marshall speaker?
Uhm, dat is volgens mij de koraal vaas van Pols Potten. Heb ‘m al jaren dus weet niet of ze die nog verkopen.
thanks!
weg
Had eerst een roze lambrisering, nu de bovenkant ook roze gemaakt. Zit in een roze fase. Haal de foto denk ik weer weg morgen.
weg
andere kanten van de kamer
weg
Mooi! Waar komt de tafel vandaan?
De eettafel heb ik gratis via marktplaats! Of bedoel je de salontafel? Die is van zuiver
De eettafel haha
Dat was dus een goede deal voor jou!