Show je woonkamer

Vind ik heel mooi! Maar de muur links van de bank is al donkergroen! Die bij de eettafel, zit in dezelfde ruimte.
Ik vind wat @Madonna heeft super mooi. Met een muur zo half, maar ben bang dat het too much gaat zijn bij de rest

Ik zou een van de kleuren kiezen die in het vloerkleed voorbij komt (dat lichte blauw of grijs bijvoorbeeld). Met een nieuwe kleur wordt het misschien te druk.

1 like

Ah ja zo naast elkaar is misschien niet zo mooi… Zou je niet bijv je eethoekmuur opnieuw willen schilderen zoals je het zoals bij @Madonna kan doen?

Thnx, superlief! Het is een jaren dertig woning met een kamer ensuite. Het leek me wel leuk om de achterkamer dan echt iets anders te doen dan de voorkamer, maar het voelt nu niet helemaal als een geheel. Was te verwachten natuurlijk…Ook met de bank zijn we niet meer tevreden, maar we moeten eerst even sparen :blush:

Echt prachtig!:heart_eyes:

2 likes

ik vind het echt prachtig!!

ook zo mooi! Die groene tint op de muur :heart_eyes:
Denk dat donkergrijs op de muur heel mooi zou zijn, dan komt dat koofje ook goed uit. Ik heb ook 2 kleuren op muren in mijn studiootje (1 half roze en 1 donkerblauw) en ben daar eigenlijk heel tevreden mee

We want moreeee! Wat een leuk huis <3.

1 like

Hele mooi kleur groen. Mag ik vragen welke kleur het is? In mijn nieuwe huis wil ik ook groene muur achter mijn roze bank

Heb je de vloer zelf gelegd of is het een oude? Indien nieuw: van waar? :wink:

Je huis is net een woonmagazine :heart_eyes:

Ik zou t voor plicht roze gaan. Heel licht wel zodat het niet te druk wordt, en dat witte er net een beetje af is.

Leuk huis heb je! En :heart: je kat haha

Hij lag er al in! Hij is wel opgeschuurd en opnieuw in de lak gezet, de vloer was eerst heel lelijk geel/oranje-achtig. We hebben wel een doorbraak gemaakt van de woonkamer naar de keuken en daar de vloer door laten leggen met een nieuwe vloer. Dat is heel mooi geworden vind ik, maar door een lokaal bedrijf gedaan. Als je de naam van dat bedrijf wilt weten, laat maar weten :blush:

Hier zie je dat (sorry geen hele duidelijke foto)

72 likes

Wat een prachtig huis!

3 likes

wat een prachtig inderdaad! Dat licht! Hele fijne sfeer

Ah zo lief, dankjewel!:smiley:

Onze woonkamer/eetkamer, nog een paar weekjes en dan gaan we verhuizen…

22 likes

Omg waar is je bank van😍

Woon hier nog niet zo lang, dus het is nog niet helemaal klaar. Zou uiteindelijk nog wel een andere eettafel willen maar daar heb ik nu even geen budget voor. Ik wil ook nog iets op die witte kasten, maar weet nog niet zo goed wat. Ben er verder wel heel blij mee!
24 likes