Show je nagels #2

Zit er al 4 dagen op, maar ik vergeet steeds echte foto’s te maken. Ik ben dol op witte nagellak! Het is Melissa Bianco Gesso, en op mijn ringvinger heb ik een laagje Wet’n’Wild Kaleidoscope.

21 likes

Na heel veel mislukte pogingen eindelijk een roze die niet vloekt bij mijn huid én niet te Barbie is :smiling_face_with_three_hearts:

38 likes

8 likes

Bij de salon gedaan hoor, haha!

Happy me! Watermelon van Essie. Op acrylnagels wel!

16 likes

Wat bedoel je precies met laagjes erop? Biab is een soort gellak die op je eigen nagel gaat.

Eerste keer nail art! Weet nog niet goed wat ik ervan vind :grimacing: heb een chique event komende week en twijfel toch of ik het over wil laten doen met een simpele lila ofzo.

17 likes

Oh super leuk! Ik zou het denk ik zo laten, maar ik weet niet hoe chique je evenement is. Je zou ook met gewone nagellak eroverheen kunnen gaan en het daarna weer verwijderen met nagellak remover zonder aceton.

1 like

Ik vind witte nagellak met witte blouse altijd zo classy. Sowieso mijn vibe bij jou is altijd classy vintage Italiaanse actrice

1 like

9 likes

Oja dat is ook wel een goede tip! Ik ga promoveren, dus wel aardig chique :grimacing:

1 like

Ben heeeeel erg blij. Vondt het super spannend maar echt vrouwlijk voelt dit

39 likes

Oh geen ervaring mee haha. Ik zou het zelf denk ik alsnog zo houden, omdat kleur bij me past en ik me op een belangrijke dag wel mezelf zou willen voelen. Maar als jij liever iets neutralers hebt, doe je toch gewoon wat anders? Jouw feestje. Gefeliciteerd trouwens :tada:

1 like

Dankje :relaxed:

Heel mooi!

Jaa super mooi!!

Wauw is echt prachtig geworden!

Heel mooi!! Zag ze al voorbij komen op hun insta, echt leuk!

Ik heb laatst hetzelfde zitten doen met biab, was echt flink bikken en mn nagels zijn nog dunner dan hiervoor :sob: ik heb er nu 2 laagjes herome nagelversteviger op zitten en ze zien er in ieder geval weer een beetje oké uit… Hoop dat t helpt

1 like

Ben je blij met de service daar?