Zit er al 4 dagen op, maar ik vergeet steeds echte foto’s te maken. Ik ben dol op witte nagellak! Het is Melissa Bianco Gesso, en op mijn ringvinger heb ik een laagje Wet’n’Wild Kaleidoscope.
Na heel veel mislukte pogingen eindelijk een roze die niet vloekt bij mijn huid én niet te Barbie is
Bij de salon gedaan hoor, haha!
Wat bedoel je precies met laagjes erop? Biab is een soort gellak die op je eigen nagel gaat.
Eerste keer nail art! Weet nog niet goed wat ik ervan vind heb een chique event komende week en twijfel toch of ik het over wil laten doen met een simpele lila ofzo.
Oh super leuk! Ik zou het denk ik zo laten, maar ik weet niet hoe chique je evenement is. Je zou ook met gewone nagellak eroverheen kunnen gaan en het daarna weer verwijderen met nagellak remover zonder aceton.
Ik vind witte nagellak met witte blouse altijd zo classy. Sowieso mijn vibe bij jou is altijd classy vintage Italiaanse actrice
Oja dat is ook wel een goede tip! Ik ga promoveren, dus wel aardig chique
Oh geen ervaring mee haha. Ik zou het zelf denk ik alsnog zo houden, omdat kleur bij me past en ik me op een belangrijke dag wel mezelf zou willen voelen. Maar als jij liever iets neutralers hebt, doe je toch gewoon wat anders? Jouw feestje. Gefeliciteerd trouwens
Dankje
Heel mooi!
Jaa super mooi!!
Wauw is echt prachtig geworden!
Heel mooi!! Zag ze al voorbij komen op hun insta, echt leuk!
Ik heb laatst hetzelfde zitten doen met biab, was echt flink bikken en mn nagels zijn nog dunner dan hiervoor ik heb er nu 2 laagjes herome nagelversteviger op zitten en ze zien er in ieder geval weer een beetje oké uit… Hoop dat t helpt
Ben je blij met de service daar?