Ik heb maandag zelf mijn gelnagellak eraf gehaald (met aceton en watjes en folie enzo) en mijn nagels zijn nu zoooo dun. Heb er al nagelverharder op en mijn nagels zijn helemaal kort, maar alsnog buigen ze bij alles wat ik aanraak om. Iemand tips om ze wat steviger te maken? Gellak of nagels vond ik toch niks, helaas!
Dat mini handje
Biab laten doen misschien? Dat is versteviging op je eigen nagel
Trind! De nail balsem en nail repair.
Ik heb voor 20-10 een afspraak staan voor gellak. Was de eerste plek die ze hadden.
Ik heb de gellak van m’n teennagels gehaald en nu zien m’n nagels er echt slecht uit Komt denk ik doordat ze met de elektrische vijl op het nagelbed is geweest om het te egaliseren.
Mag ik je iets stoms vragen. Ik wil een afspraak maken… Maar ik weet niet welke optie ik moet kiezen. Want als ik acryl kies, mag ik er vanuit gaan dat het dan gelakt is of moet je dan ook nog iets anders aanvinken? Ik wil eigenlijk niet bellen want dat vindt ik voor nu lastig
Ja acryl new set aanvinken. Dan kan je de kleur daarna kiezen als ze verder klaar zijn.
Laat je weten hoe ze geworden zijn
Ohja, de nail balsem heb ik nog! Zal nog even repair halen.
@Luzarl Ik wil liever geen behandeling meer aan mijn nagels als in laagjes erop zeg maar. Denk dat dat bij Biab wel zo is toch?
Zoo lief dat je wilde helpen! Ik ga zaterdag! Ik vindt het heeeel erg spannend haha, dus ik hoop dat ze daar aardig zijn en mijn nagels mooi worden. Ik ga het hier posten als ik ze heb!
Ik vond de eerste keer naar een nagelsalon gaan ook best spannend, maar het valt echt mee! Juist lekker van proberen te genieten.
Mijn gellak nagels met extra versteviging (de styliste sprak geen Nederlands, en ook niet perse heel goed Engels…) Is er na anderhalve week af. Het chipte niet maar ging er in één stuk af. Mag ik hier wat van zeggen of is anderhalve week wel gebruikelijk?
Ik ben geen expert ofzo maar anderhalve week lijkt mij wel heel erg kort dat het er in een stuk afgaat. Toen ik gellak had zag je na ongeveer 2 weken wel een beetje uitgroei maar het was niet zo dat het uit zichzelf eraf ging. Ik zou hier zeker wel wat van zeggen.
Die van mij gaan er nooit vanzelf af. Kan dat er lucht is tussengekomen, mag je zeker wat van zeggen
Deze is van Essence this is me 02 happy