Show je nagels #2

Tot nu toe wel. Ik vondt de dame die ik had rustig en vroeg mij gelukkig niet veel (want ik hou niet van praten haha). Ze was blij dat ik direct wist wat ik wilde en kon snel plaats nemen.

1 like

De perfecte roze of nude vinden die precies bij je huidskleur past is ook moeilijk. Ben zelf al jaren op zoek naar Creatief Met Kurk - roze maar het is het altijd net niet

1 like

Ik heb eindelijk eindelijk eindelijk de lifehack gevonden waarmee gelnagellak blijft zitten en niet na één of twee dagen al gaat chippen. Op advies van Michelle Ivak de cleanser weggelaten en de awesome rubber basecoat gebruikt. Zit er nu al bijna een week feilloos op :grinning_face_with_smiling_eyes:

[

14 likes

Wat fijn! Wat bedoel je met de cleanser niet meer gebruiken. De aceton/alcohol niet meer gebruiken voor het schoonmaken van je nagels?

Holo Taco - Zyler the cat

24 likes

Ik maakte voor het lakken mijn nagels schoon met pink gellac cleanser en dat heb ik niet meer gedaan!

2 likes

essence 77 Deep Sea Baby en essence 23 Party Time:

Edit: glitter!!!

15 likes

Lastig om mooi op de foto te krijgen maar het is bottega green :heart_eyes:

11 likes

Twijfelde al een tijdje om deze te bestellen, je hebt me overtuigd :smiley:
Ruw jij je nagels altijd op met een buffervijl? Ik heb daar nml nooit zin in voor het geval alles er weer af ligt na een paar dagen, maar als het echt helpt… :sweat_smile:

Dat maakt bij mij wel echt een verschil! Daardoor hecht de lak veel beter aan mijn nagels.

1 like

Ja met een bufferblok! Is minimaal werk want doe het altijd even vlug en veeg daarna het vrijgekomen poeder weg met een borsteltje en dan ga ik over naar de basecoat. Heb nu ook geen primer gebruikt!

1 like

@George @August ah thanks, ga ik dat proberen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Combineer je die awesome rubber base dan gewoon met kleurtjes en top coat van een ander merk? Lees altijd wisselende verhalen over het mixen van merken. En weet je ook al of die goed te verwijderen is?

1 like

Wat een prachtige kleur :heart_eyes:

2 likes

Mixen gaat bij mij eigenlijk altijd goed :slight_smile: merken geven dan alleen geen resultaat/garantie.

1 like

Ik heb hem wel gewoon gemixt met Ali lakje (Venalisa), met eraf halen nog geen ervaring maar het lijkt wel muurvast te zitten dus dat kan nog wel een dingetje worden

1 like

Ik heb ze terug korter en almond ipv ballerina. Nu lijken mijn nagels zo breed vind ik. Maar wel content van de kleur.

16 likes

Het was weer eens tijd voor een cat eye

Normaal licht

23 likes

Heb vandaag dit lakje op! is er eentje van Catrice, nummer 99 Sand in Sight

7 likes

Lekker herfstig :grin:

26 likes