Show je nagels #2

22 likes

57 likes

Tweede keer m’n eigen gellak gedaan. Vorige week voor het eerst en toen had ik 't wel flink verpest maar ben best blij met hoe ik 't nu gedaan heb. Ook aangezien ik al 2 bier op had :grimacing:

22 likes

Ik zal als ik terug ben van vakantie kijken welke lak het is

Wauw echt super mooi, hoe heb je die topjes gedaan? Met een speciaal kwastje of gewoon vanuit het potje?

1 like

Nieuwe nagelstyliste en weer korte nagels.

36 likes

Iemand die ervaring heeft met Smooth nails?
En dan met name de rubberbase varianten?

Ik wil denk ik acryl nagels nemen, ik wat beter voor mezelf ‘zorgen’ . Ik heb zo vaak gelnagels geprobeerd. Kiki, shellac etc en niks blijft langer dan 4-5 dagen zitten en daar start het chippen etc. Dus ik doe er nu niks mee.

Heeft iemand aanraders in omgeving van Schiedam/Rotterdam met het laten zetten van acrylnagels :blush:

Ik was klant bij Barbie in Rotterdam en echt enorm fan!
https://instagram.com/bmnacademy?utm_medium=copy_link

Let ff niet op mijn stomme captions (deze komen uit m’n IG stories archief), maar dit zijn drie sets die ze bij mij gedaan heeft:

7 likes

Wat een mooi lang nagelbed heb jij!

1 like

Thanks!
Ik heb een silicone beauty blender (maar werkt beter met zo’n nail art stamper denk ik) gebruikt. Daar een beetje nagellak op doen en dan het topje van je nagel erin drukken. En met zo’n klein nagelkwastje heb ik het een beetje bijgewerkt als ik bijvoorbeeld aan de zijkant een stukje had gemist.

Zo dus:

5 likes

Helppp ik ben aan het lakken met gellak maar de cleanser om de plaklaag te verwijderen is op. Wat kan ik in plaats daarvan gebruiken? Ik lees nagellakremover maar ik weet niet of ik dat aandurf

Alcohol? :relaxed:

1 like

Nagellakremover werkte bij mij ook.

1 like

Ja remover werkt goed hoor! Alcohol 70% ook wel maar remover beter

1 like

Pretty Polished in Rotterdam is ook goed.

1 like

@Hattori_Hanzo @Guchi @Yzile bedankt! Gelukt met nagellakremover :blush:

1 like

Dit is ook mijn systeem. M’n vader vraagt, als hij het ziet, altijd of ik een rolletje schilderstape mee wil.

hahaa hij bied zeker ook aan om je haar te knippen met de heggenschaar? (Zo is de mijne ook)

Hij heeft wel een keer m’n pony tot net boven m’n wenkbrauwen geknipt. Toen was m’n haar nat. En toen het droog was liep ik dus voor lul. Maar love m’n papa verder hoor.

1 like