Show je nagels #2

Je ziet je naam bij deze video (met de W)

1 like

Dank je wel voor het laten weten!

Net nieuw laten doen! :heart:
Zie alleen wel dat ik nog een beetje kan bijvijlen maargoed, vooruit :wink:

18 likes

omg flasbacks naar Konad stempels vroeger! heb echt hele designs daarmee gemaakt op mn nagels

3 likes

Ik gebruik al jaren stempels! Het werkt prima. Het enige nadeel is dat de stempels kunnen gaan vloeien met een normale topcoat. Als je een topcoat op waterbasis gebeuikt is dit verholpen. Daarnaast is het wel aan te raden om stempellak te gebruiken of oudere lakjes die wat dikker zijn.

1 like

Wellicht dat dit beter past in het opbiechttopic, maar het is echt al jaren één van mijn favoriete bezigheden

Stempelplaten

21 likes

Oh wauw! Ik ga me er ook eens in verdiepen. Dank je :smiley:

1 like

Oh flashbacks! Ik had ook zo’n collectie. Mijn familie uit Azië stuurde dat allemaal op toen we hier nog niet zoveel hadden.

Heb het allemaal verkocht, zonde eigenlijk als ik dit weer zo zie 🥲

2 likes

Ik koop het nu ook meestal vanuit Azië! (Aliexpress :sweat_smile:) Zijn echt topplaten!

1 like

Heb je hier een goede verkoper voor via Ali of koop je bij verschillende?

1 like

:cherry_blossom:
Nog even zomerse nagels voor de vakantie. Daarna ga ik full on in herfst modus denk ik.

27 likes

Ik koop bij verschillende verkopers. Ik kijk wel altijd even naar de feedback en comments.

1 like

Van tijdje geleden. Voor as dinsdag weer een afspraak gemaakt, zin in

26 likes

Best content mee.

50 likes

Gebruik je ook speciale lak om mee te stempelen? Ik dacht dat ik dat vroeger wel had, maar ik weet niet of het per se nodig is. En welke stempel gebruik je?

Ik gebruik inderdaad stempellak en een grote doorzichtige stempel.

2 likes

Essie Twill Seeker met Holo Taco Everything Taco :taco:

Op het toilet van mijn werk want daar is het licht het best voor holoooo

25 likes

Oh staat je heel mooi!! :heart_eyes:

Maki me happy van Essie over mn net verse nagels gelakt haha

17 likes

41 likes