Deed een vriendin van mij denken aan deze tas haha
Mn nagels zijn eindelijk weer eens in een wat betere staat, dus heb ze gelakt. Kleurtje is wacky walnut van de Hema!
Ik kom even dit geweldige topic binnenvallen met een vraag. Ik kon het in de zoekgeschiedenis niet goed vinden, het zal hier vast een besproken zijn, maar wat zijn volgens jullie de beste kunst / nep nagels?
In mijn huidige baan mag ik geen lange en gelakte nagels meer ( ), maar zou het wel leuk vinden om in de vakanties / weekenden/ bij feestjes een beetje een leuke nagel te hebben. Zag zelf zelf al hele mooie babyboom en nude kleurige op internet maar geen idee welke lijm en welke nagels voor dit soort gelegenheden geschikt zijn.
Het is hier vandaag voor het eerst in maanden druilerig weer, dus ik heb één van mijn favoriete najaarscombinaties gebruikt:
KIKO Power Pro 157 en HEMA Shooting Star
Ik vind blauwe nagellak zo vet maar voor m’n gevoel slaan mn hele handen blauw uit als ik dat opdoe :S lila of mintgroen gaat nog wel maar zowel licht- als donkerblauw staat me gewoon niet heb ik het idee?
Ik kan me niet voorstellen dat je dat met alle blauwe tinten hebt! Ik heb het idee dat teal/turkoois een universele kleur is, die bijna alle huidskleuren flatteert… misschien kun je dat proberen? Rimmel Sea Green was heel lang mijn favoriet.
@mora idd.
Zowel ik als een collega hebben deze, hele andere huidskleur maar staat ons beiden goed (horen we van andere collega’s haha). Is Wooshy Wednesday vd Hema
Als het eenmalig is zou ik gewoon lekker bij de primark kijken. Die hebben heel veel kleurtjes en vormen
Oké thnx! Ga ik daar even langs.
Prachtige kleur, zeg!
Wauw zo prachtig die details!
Nieuw kleurtje erop, het lakken gaat steeds beter. Toch mijn ingescheurde wijsvinger maar kort gemaakt.
Ik heb wel ontzettend moeite met de lak er weer afkrijgen. Hoe halen jullie de soak off gellak eraf? Ik gebruik de nailpolish remover van Carma en laat het met de folie zeker 45min zitten.
De blaadjes / takjes zijn gestempeld! De rest heeft m’n nagelstyliste met de hand gedaan. Ben er ook heeel blij mee