Nee die vloeit mooi.
Mijn nagels nu voor de 2e keer gelakt met gellak. Het gaat beetje bij beetje iets netter haha. En ik merk dat ik eindelijk mijn nagels kan laten groeien door de bescherming, in plaats van dat ze steeds kapot gingen door de broosheid.
Heeft iemand tips voor een ingescheurde nagel? Kijk mijn wijsvinger😢 Gewoon laten uitgroeien of beter afknippen?
Ik ben geen pro, maar ik zou zelf de nagel een klein beetje bijvijlen zodat de ergste scheur/haak weg is, dan eventueel een deel van de bovenkant wegvijlen en er een nieuwe bovenlaag op doen zodat het iets steviger is ivm eventuele chips.
Nice, die regenboog op je duim!
Loooove je ringen!!! vooral die kist. Is dat een regalrose?
Dankjewel! Jaa klopt
Welke lak is dit? Vind het zo mooi ntuurlijk maar ziet er wel stevig uit
Vanmiddag weer naar de nagelstylist nadat ik 3 weken geleden daar gelnagels heb laten zetten. Ik wil het er weer af laten halen, want vind het helemaal niks. De lak is gechipt, mijn duimnagel laat los en de uitgroei vind ik ook niet mooi. En ik vind het mega irritant dat ik door de dikte niet eens een stickertje ergens vanaf krijg
Maar kunnen ze zoiets er wel af krijgen? Of moet dit eruit groeien? En ik wil nu alleen gellak proberen, kan dit ook nadat het eraf is?
Foto’s van huidige status even in spoiler.
Ze kunnen dat er makkelijk afhalen.
Ben heel blij dat ik mijn gelnagels eraf heb laten halen, en nu alleen gellak heb! Is veel dunner en voelt veel fijner.
Ik denk het niet. Vijlen kan wel!
Ik zou proberen te vijlen!
Ik heb mijn teennagels wel gewoon geknipt met gellak, dat gaat prima. Maar ik zou je handen inderdaad eerder vijlen!