Show je nagels #2

Rimmel Urban Purple, in het echt een stuk koeler. Zit er al 6 dagen op, ik kan beamen dat de essence langhoudende basecoat supergoed voor mij werkt!

20 likes

Ik had zin in glitter👌

36 likes

Feestje op je nagels :heart_eyes:

1 like

Dat is niet hoe het lichaam werkt.

6 likes

Doen jullie bewust 1 of 2 dagen bijvoorbeeld geen gellak? Ik heb het er nu alvast afgehaald voor morgen dan krijg ik een nieuwe basecoat binnen die ik graag wil proberen maar heb zo’n hekel aan die kale nagels nu. Maar kan ze nu wel even lekker verzorgen

Nee ik lak meteen weer alles opnieuw als ik het eraf heb gehaald. Olie en nagelriemen enzo doe ik gewoon als er gel op zit. Vind dat niet veel verschil maken en heb ook een hekel aan kale nagels. Lijkt dan net of ik kinderhanden heb

1 like

Ik doe dat soms wel als ik laat op de avond klaar ben met het er af te halen :blush:. Of als ik het effe niet meer wil maar dan doe ik een laagje gewone nagellak op.

Ik laat het soms wel luchten voor 1 of 2 dagen

Even een ander gellakje geprobeerd, Madame Glam Mother Nature :heart_eyes:

27 likes

Haha omg ik had voor het eerst weer eens normale lak opgedaan, rood zonder basecoat… en dit is het resultaat na afhalen. Straks maar ff een donker gellakje eroverheen

5 likes

Ahh ja ik ben ook nog rood van weken geleden aan het uitgroeien :weary: terwijl ik wel een basecoat had!!

Had vanmiddag maar tijd voor een laagje maar dit is geen gezicht. Morgen maar een kleurtje weer erover doen haha

3 likes

23 likes

Done!

52 likes

Hey zit jouw stuur nu rechts?!

Haha ja! Woon in een linksrijdend land

2 likes

Mooi! Is dit toevallig een nieuw lakje van Yinger?

Voor het eerst striping tape geprobeerd

25 likes

Hierboven gaat het o.a. over Yinger. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik zie dat ze hele mooie felle kleuren verkopen.

1 like

Poging 32352 want het ging er elke keer na één dag in 1 stuk af. Nu op aanraden van een collega toch de PG cleanser en rubber base coat, ipv alcohol waar ik ook mee ontsmet en base 2 van PG, gebruikt in de hoop dat dit blijft zitten.

Met mijn favo accessoire

17 likes