Nee! Venalisa lakje en thanks!
Ooo mooie kleur! Welke is dit?
Rosy brown van PG!
Oh echt? Haha die heb ik dus ook maar bij mij lijkt ie veel feller blauw. Vind hem op jouw foto veel mooier
@pastelzwart yinger is top! Het enige jammere vind ik dat de swatches op hun site vaak afwijken als er geen echte foto’s bij staan zoals bijv “bij what you seek is seeking you”, dus het is wel aan te raden om op insta bijvoorbeeld even te zoeken naar een echte swatch. Verder lakken ze echt super fijn omdat ze een heel kort kwastje hebben waarmee je heel precies kunt werken, dekken goed (zelfs lichte kleuren al zijn sommigen wel als sheer bedoeld maar dat staat er volgens mij bij) en ze hebben best aparte kleuren/finishes
Ik vond dat ik best aardige vingers had tot ik er een foto van wilde maken (met uitgestrekte vingers) toen werden het opeens een soort gekke saucijsjes
Maar dankzij jullie Kiki London ontdekt, ik vind die lakjes superfijn, thanks!! Dit is de nude rubber basecoat en diamonds als kleurlaagje.
Alles kort geknipt en heb soort van BIAB geprobeerd. Zal er maar paar dagen plezier van hebben aangezien ik geen base coat heb gebruikt. Hier en daar zie ik al lucht onder de lak
Verkoopt er hier iemand een uv lamp? Ik wil er graag mee beginnen en wil niet zomaar iets nieuws kopen terwijl iemand er misschien niks meer mee doet.
Hoe werkt die?
Naar mijn ervaring prima!
Weet jij hoe die 1/2 stand werkt? Voor m’n gevoel zit er geen verschil in, maar misschien heb ik het mis. Ik heb hem gekocht en alleen even voor wat swatches getest… Dat kan het ook zijn. Ik heb ook een andere lamp, maar deze leek me wel fijn omdat je hand wat meer ruimte heeft en in principe je hele hand in één keer gedaan kan worden. Ook vond ik het wel fijn dat het lampje automatisch aan gaat.
Sneeuw/glitter nagels. Essie let it bow over witte nagellak van de etos.
Laat de sneeuw maar komen
Ben wel benieuwd wanneer ze een keer gaan sneuvelen haha. Ben ze al sinds augustus aan het groeien ofzo en zo lang heb ik ze nooit gehad.
Corona shorties.
Om mijn eigen nagels wat meer rust te geven aangezien ik thuis en in de horeca werk dus geen lengte om nog meer breken te voorkomen. Ze even lekker kort gemaakt om weer te laten groeien.
Ik vind kort altijd leuk maar ben het met een paar dagen zat en dan wil ik ze weer heel lang.
Ik mis mijn nagels dan en voel me een beetje “gehandicapt”.
Hopelijk houd ik het eens wat langer vol.
Oja moet nog oliën natuurlijk, foto ervoor gemaakt
Welk product gebruiken jullie voor de nagelriemen?
Gebruikt hier iemand polygel? Zo ja, welk merk kun je aanraden?
Ik gebruik nu al een tijdje buildergel, eerst van Orly en nu van Kiki London. Ben op zich heel tevreden, alleen ik bijt erg nagels en ik kan dit er nog steeds vrij makkelijk van af bijten… Polygel schijnt wat harder te zijn en dat werkt vast beter. Acryl werkte ook altijd top.