Zo cute met dat roosje
Heel mooi! Zijn dit je eigen nagels?
Thanks! En yes indd m’n eigen nagels
Heel erg gaaf!
Heb voor het eerst gelnagels laten zetten, maaaaar ik twijfel of het wel iets voor me is. Vind ze best bol, en had het wat strakker verwacht. En nu baal ik een beetje, want eraf halen is natuurlijk pokkeveel werk. Ga het dus maar een tijdje proberen en als ik het dan nog niks vind, laat ik het er toch maar afhalen.
Heb ook geen idee of ze goed gezet zijn of niet…
Ik vind ze heel mooi!
Ik vind het ook super clean staan, leuk kleurtje! Maar snap wat je bedoelt, hadden misschien iets dunnere laagjes kunnen zijn.
Mijn nagel riemen zijn vanavond in de salon iets te hardhandig geknipt/teruggeduwd en tijdens het lakken kwam er best wel wat bloed. Vind t wel jammer want nu zie ik vooral het bloed ipv mooi salonwaardig gelakte nageltjes. Zouden jullie hier een probleem van hebben gemaakt of (net zoals ik) maar hebben gelaten?
Nee hier zou ik wel echt wat van gezegd hebben… Deed het niet mega pijn?
Het ziet er pijnlijker uit dan het is, het deed niet echt pijn. Meer jammer dat je niet helemaal van het eindresultaat kan genieten haha. Dit was overigens de eerste keer ooit dat iemand mijn nagelriemen ‘‘bewerkte’’ dus misschien waren ze daarom nog wat maagdelijk en breekbaar. Nu achteraf baal ik wel een beeetje dat ik er niet wat van gezegd heb ja.
Dat zou normaal niks uit moeten maken. Nagelriemen hoor je rustig bij te werken aangezien het maar heel dunne huid is en je al snel te ver gaat.
Zou daar ook zeker iets van zeggen want dit is niet ok.
Probeer het trouwens wel goed schoon te houden want dit kan snel ontsteken en je best wat narigheid opleveren.
Hier zou ik inderdaad ook wat van hebben gezegd. Wat deden ze toen het zo bloedde? Zeiden ze iets van sorry?
Volgens mij maakt het niet uit of je nog nooit je nagelriemen hebt geknipt of niet. Juist als ze lang niet verzorgd zijn dan is er meer dood vel om weg te knippen (en dus geen bloed), naar mijn idee.