Babyboom is wel moeilijk om bij jezelf te doen. Vaak wil een of twee nagels wel lukken maar dan moet je die andere nog hetzelfde zien te krijgen. Heel frustrerend.
Heb je ook al een bokkenpootje om je nagelriemen netjes terug te duwen en een olie om ze te verzorgen?
vind het heel goed gelukt!
Heeft iemand nog gouden tips qua PG kleurtjes? Ik ga zo de rubber base bestellen en gooi vast weer wat kleuren in mijn mandje
Ik ben fan van Azure Blue, lipstick red, mermaid green!
Hmm dat klinkt als iets voor later. Ja de olie en het bokkepootje heb ik al😊
Ik ben ook voor een poging bloemetjes gegaan maar 3 per nagels was misschien beetje te veel
Edit: 12 uur later zijn ze er alweer af. Ik had het met Pink Gellac gedaan en dan blijft bij mij gewoon echt niet goed zitten als er dan 1 af is dan trek ik ze er vaak allemaal maar af, dus dat is nu gebeurd
Ik ben na jaren gestopt met nagels bijten, en nu ben ik voor gellak gegaan. Ben gewoon trots op hoe mijn nagels eruit zien
Mooi! Hoe heb je dat stoppen aangepakt?
Iedereen in mijn omgeving vragen om als ze zagen dat ik weer bezig was mij op mijn vingers te tikken. En streng zijn voormezelf, ik mocht uiteindelijk nog maar 1 nagel gebruiken haha en toen was ik er ook echt klaar mee.
Ohh wat jammer dat het zo snel loslaat!
Ik heb nou 2 keer gelnagels gehad en in het begin was ik positief maar ik kijk er nu echt slecht op terug. Je eigen nagels gaan zo naar de knoppen. Ik krijg ook scheuren in mn nagels enzo. Of ik ben naar een hele slechte geweest maar die indruk kreeg ik niet? Ik denk dat ik morgen maar ff alle gel er goed probeer af te halen en dan een nagelversterker ofzo erop doe.
Je nagels worden er wel slapper van maar ik heb altijd acryl tenzij er echt een noodgeval is dus ik merk daar niks van
Nee dat klopt wel inderdaad! Misschien kun je dan een keer gellak proberen. Bij kunstnagels zoals gel/acryl/solar krijg ik inderdaad ook slappere nagels, maar bij gellak blijven mijn eigen nagels mooi en stevig.
Aii, ik moet woensdag weer, maar ik ben vorige x zo hysterisch vrolijk gegaan dat ik nu er tegen aanloop dat ik geen idee heb hoe ik ze wil.
Ik ben lomp geweest en heb een nagel dr af getrokken auwtchhhh. Mn eigen nagel is nog wel oke maar zo gevoelig mehh.