Ooee ik heb vanmiddag toevallig Dolly besteld en twijfelde nog maar ben nu erg benieuwd!
Ik ben wel heel benieuwd, wat heb je allemaal nodig om biab bij jezelf te doen? Ik zie het ook steeds meer op Instagram en ik wil het ook wel proberen. Hopelijk blijft dat langer bij me zitten dan gewone gellak.
Ik kan je (nog) niet vertellen of het langer blijft zitten dan normale gellak, maar ik zal je sowieso een update geven! So far so good!
Wat ik heb gebruikt, is een elektrische vijl, vellentang (om de overtollige en dode vellen mee af te knippen), aceton, wattenschijfjes, bufferblok, builder gel, heel dun precisiekwastje, top coat, 120/180 vijl en een uithardingslamp. Ik heb mijn LED-lamp van CND gebruikt, maar merkte dat mijn nagels tijdens het uitharden pijn deden (denk door een te hoge sterkte?). De verkoper had het over een UV-lamp om de lakjes van the Gel Bottle Inc mee uit te harden, maar mijn LED-lamp werkte dus ook prima (behalve dan dat het wel eens pijn kon doen).
Hoi hoi, ik ben hier nieuw. Ik wordt helemaal enthousiast van alle mooie nagels. Zelf wil ik ook gelnagels gaan uitproberen.
Yzile welke kleur heb jij hier op je nagels, ze zijn zo mooi!
Voor wie interesse heeft, update van de aangedane nagels.
Heb 29 juli een afspraak voor een nieuwe set (bij een door jullie aangeraden salon😊 thanks!!)
Ja ze zijn best gevoelig😂 en mijn man noemt ze; de goudfolieblaadjes. Omdat ze echt heel dun zijn geworden. Ging er met sterke nagels heen😅 hopelijk doen ze na de 29e iets minder pijn, maar zal wel ff doorbijten zijn denk ik als ze de lamp in moeten
Ik mag morgen weer en wil denk ik mn nagelstyliste los laten gaan en haar haar ding laten doen. Enige wens is geen donkere kleuren, ben benieuwd waarmee ik morgen thuis kom
Dankje! Lief complimentje. Het is een gellakje van rosalind. De precieze kleur zou ik voor je moeten opzoeken.
@Sugarbear leuk ben benieuwd! Vind jouw nagels altijd heel mooi en creatief
Wauuw heel mooi
Leuk weer!! Hoopte al op iets met glitters en pastel
Ik wil heel graag beginnen met gelnagels. Al die mooie verzorgde nagels hier maken mij enthousiast. Ik heb aan de hand van dit forum een lijstje gemaakt van wat ik moet bestellen:
- lamp van kiki london
- rubber base coat kiki london
- rubber top coat kiki london
- buffer
- kleurtje, ik wilde voor de nude delight van kiki london gaan
Mis ik nog iets in mijn lijstje ? Of raden jullie een andere lamp of kleur aan?
Wat ik echt onzettend mooi vind zijn deze kleur nagels. Maar dit is babyboom begreep ik. Ik zou dit dan met alleen mijn eigen nagels willen, dus alleen voor de kleuren zeg maar. Dit is niet iets voor een beginnner gok ik?
En niet te vergeten om nog los bij de drogist alcohol en aceton te kopen. En een goede vijl. Als het mogelijk is ook lintfree doekjes maar anders voldoet keukenrol.
Maar babyboom is niet voor de beginner nee dat is best wel pittig om bij jezelf te doen.
Zo mooi altijd jouw nagels! Jammer dat de plek waar jij gaat niet in mijn buurt is.
Heel erg gaaf! Waar heb je dit laten doen?
Dankjewel voor het antwoorden! Die dingen moet ik er inderdaad nog bij zetten.
Bij @Celinda.nails7 op instagram!