Poging gedaan om BIAB bij mezelf te doen. Heb gemerkt dat er teveel ‘product’ aan de zijkanten zit en dat ik moet werken aan m’n apex.
Heel mooi!
wauw heel mooi!
Woooooow te mooi! Welke kleur is dit?
Het is de kleur Dreamer van the Gel Bottle Inc. Hij is wel wat meer roze dan op de foto’s die ik heb gezien en dat vind ik wel jammer
Staat prachtig bij je!
Wow dit is echt perfect!
Is dit eerste keer dat je BIAB bij jezelf hebt gedaan? Echt onwijs mooi aangebracht zeg, ziet er super professioneel uit, echt perfect!
Ja, dit is m’n eerste keer BIAB Moet wel zeggen dat ik al jaren gellak gebruik, maar builder gel is toch wel even anders. Ik ben helemaal gefascineerd door alle foto’s en video’s met perfect gelakte BIAB nagels, dus ik heb gisteren mijn eerste twee potjes van the Gel Bottle Inc gehaald. Het is trouwens best lastig om een goede apex te bouwen, dus dat moet ik gaan oefenen. Verder is het ook een hele behendigheid om zo dicht mogelijk tot aan je nagelriemen te lakken zonder ze te raken.
En nu maar hopen dat het lang blijft zitten!
Edit: ik heb ook wel eens builder gels van Rosalind gebruikt, maar niet op de manier zoals ik nu heb gedaan. Dan gebruikte ik het als egalisatie van m’n nagelplaat voordat ik een (nude) kleurtje op deed.
Supermooi gedaan!!
Alsnog echt bizar knap! Voor de apex helpt misschien deze manier: https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MDQ4OTI5NzE5Mjg5MzI1?story_media_id=2600561743529567862&utm_medium=copy_link
Dus eerst het bolletje aanbrengen zo dicht mogelijk tegen de nagelriemen en dan met een penseeltje (zonder gel eraan) de rest van de gel over de nagel verdelen. Maar vind je apex op je duim er super uit zien voor die lengte nagels hoor!
Edit: zie nu dat het linkje niet super goed doet, maar in de derde storie van hoogtepunt ‘biab & rubberbase’ zie je het!
Aah, thanks! Ik vind het nog steeds wel heel lastig om zo dicht bij de nagelriemen te lakken, vooral als je je rechterhand moet doen als je rechts bent. Over twee weken ga ik het op de nagels van m’n nicht proberen en dan ga ik de manier zoals in de link toepassen!
Alles kort gemaakt
@Guchi waarom moest je eigenlijk een apex bouwen dan? Ik dacht dat dat alleen moest voor verlenging als je extra stevigheid nodig hebt! Wel heel mooi!! Welke andere kleur heb je gehaald?
Tot zover mijn poging tot nailart. Kreeg al commentaar dat mijn bloemetjes net gebakken eieren lijken
Wat een mooie kleur! Welke is dit?
Ik weet niet of een apex een must is voor BIAB nagels, maar op onderstaande foto zie je heel mooi de weerkaatsing van het licht. Op elke nagel is de weerkaatsing vrijwel gelijk zonder een gekke kronkel zeg maar.
Dat effect wil ik dus creëeren en ik denk dat dat met een apex gerealiseerd kan worden. Als je daarnaast meer product in het midden van je nagel hebt (i.p.v. dat het naar de zijkanten loopt), lijkt het alsof je nagels smaller zijn.
Ik heb trouwens ook Dolly gehaald! Geen idee of die qua kleur overeenkomt met de foto’s die ik heb gezien, hopelijk wel!
Jaa oké dan snap ik het!! Heb ik trouwens ook altijd dat het naar de zijkanten zakt. Vooral op het vrije gedeelte van de nagels ziet het er dan gek uit, alsof ze heel dik zijn ofzo.
Houd ons op de hoogte van de progress ben heel benieuwd!
Thanks! Neutral lavender van PG.