Show je nagels #2

Ergens klinkt dit ook echt sneu voor die vrouw inderdaad. Het klinkt alsof ze er wel moeite in stopt maar echt totaal geen idee heeft wat ze doet. Apex opbouwen heeft ze ook totaal overgeslagen.

Vraag me alleen af of nooit iemand anders dan klaagt? Dat kan toch haast niet?
Had ze wel foto’s op haar site of insta staan van andere klanten?

2 likes

Ooooh ik vind het heel erg voor je. Maar je hebt oprecht m’n dag een beetje gemaakt want ik moest echt heel hard lachen hier om. Sorry maar OMG hahahaha

(Heb / had echt een klote dag dus bedankt dat je dit deelt)

8 likes

Echt niet normaal dit… Zou ze nou zelf niet inzien dat dit niet kan?

2 likes

Iel wat erg

Ik ben fristikoe

30 likes

Jij was een nagelbijter toch? Ze zijn echt mooi lang geworden zeg!

Dankje, maarrr dit zijn tips hoor :sweat_smile: dit zijn mn eigen nagels

2 likes

Ahhw haha maar dit komt door dat acryl je nagwls zwakker maakt toch? Of bijt je nog wel

1 like

Je nagelbed is wel langer dan toen je net begonnen bent of beeld ik me dat in?

2 likes

@Chippie hahaha omg wat erruggg. Ook zo sneu hoe ze dan wel zo haar best doet :pleading_face:

@Luzarl ja ik heb ook het idee dat ze langer zijn nu!

—-

Lekker matchen met de trein

29 likes

Sexy kleurtje!

Een vijl meekrijgen is toch niet per se slecht? Ik zag dat je bij Anastasia O’va ook een vijl mee kunt krijgen en ik heb in het verleden ook wel eens een vijl meegekregen van een nagelstyliste. Volgens mij gewoon met het idee dat je het bij kunt houden en dus iets langer van je nagels kunt genieten.

Al is het werk wat deze styliste heeft gedaan echt heel slecht. Gênant gewoon om iemand zo de deur uit te laten gaan :sweat_smile:

Omg. Is dit in Maastricht? Indien ja laat me dan alsjeblieft weten waar ik niet heen moet :joy: :sob:

3 likes

Ze knippen het witte er elke keer af dus ze groeien ook niet echt… @Daelyss ja dat zeker!!!

2 likes

Voor iedereen die benieuwd is naar hoe ze er nu uitzien zonder die aparte nagels erop…
Ongeschonden zijn ze er niet vanaf gekomen.
Mijn eigen nagels had ze ook in een soort punt gevijld 🥲 even laten Helen voor ik voor een nieuwe set bij een ander kan gaan denk ik

10 likes

Ik snap dat je het zielig vindt voor die vrouw, maar ik zou zeker even een review achterlaten met foto’s, want dit is gewoon echt echt echt niet oké!

7 likes

Ze had wel foto’s van andere klanten op haar fb staan waarvan ik dacht ah ziet er goed uit… en haar profielfoto op whatsapp waren hele mooie nagels! Maar ze gaf aan dat ze haar eigen nagels bij een andere salon laat doen… dus dat verklaart haha.

De vijl kreeg ik mee om het nog even op maat te vijlen want ik vroeg haar in het begin of ze niet recht konden.toen gaf ze aan babyboom zet ik alleen in een ronde vorm…

@360 ik heb er zelf ook heeeel hard om gelachen, was gewoon aant huilen ervan. Het leek gewoon niet echt waar. Alsof ik een film had zitten kijken ofzo :rofl: maar vanmorgen bracht ik m’n dochter naar school en ze had een aantal driftbuien en heb mee zitten huilen met haar. Ik kom thuis zegt m’n man oooh wat erg je hebt vast om die lelijke nagels moeten huilen hè?! Maar daar ging het niet om​:rofl::rofl::rofl:

10 likes

Lekker zomers :dancingbanana:

27 likes

Eens. Heeft toch ook te maken met de gezondheid en alles ook. En ik snap dat het zielig is voor die vrouw, maar ik vind dat je zelf ook wel moet inzien dat dit niet okay is. Ik houd van schilderen, maar zou er nooit geld voor vragen als ik weet dat ik niet kan bieden wat iemand vraagt. Echt absurd dit.

7 likes

Lakje van pink gellac. Zo blij dat het icm met de rubberbase gewoon blijft zitten. Ik weet niet wat ik mee maak! Mijn nagels zijn heel slap van zichzelf. Nu met deze combi heb ik gewoon lange mooie nagels, zo blij mee!

26 likes

Ja hallo hier kan ik dus echt boos om worden hoor. Dat je je zelf durft te adverteren als manicure en dan mensen zo bezeikt? En dan 42,50€ durven te vragen, doe even heel erg normaal.

7 likes