Kan niet wachten tot mijn kinderen dit ook willen haha!
Essie Treat & Love 95 / mauve-tivation
Essie 777 / Zest has yet to come
Essie In Stitches
Essie Souq up the Sun
HEMA 006 / Simply peach
Ik duw ze naar achter en dan knip ik ze weg met zon schaartje uit zon nagel verzorging set. En dan smeer ik er wat op.
Deze kan ik jullie niet onthouden…
Dacht plan lekker me time in. Nagelsalon gezocht, kreeg best goede recensies dus dacht Lets goooo! Vanavond was het zover.
Super lieve vrouw, maar het resultaat is om te janken.
Ik kreeg gelukkig de vijl mee, als is het een flinke klus om ze af te vijlen.
Dus mocht iemand een goede nagelsalon weten in Limburg zuid, hit me up!
Oja, het moet babyboom voorstellen!
Zoveel vragen? Is dit echt? Heb je hiervoor betaald? Heeft ze een echt salon en gaan klanten met zulke nagels naar buiten.
Hoop zo dat haar lamp kapot was of zo want wow.
En hóe kan iemand zoveel goede recensies hebben gekregen met dit als resultaat? I just don’t get it…
No wayyyy
Hoe dan? Dit kan echt niet joh. Wat erg. Zelfs iemand met 0 aan ervaring zou het nog beter kunnen waarschijnlijk.
Ook zo ver in de nagelwal en hoekjes teruggevijld
Heeft ze die goede reviews stiekem zelf geschreven?
Ik weet niet of Sittard ver voor je is, maar Laura’s Salon is wél heel goed. En over Unique Veronique in Eijsden heb ik ook goede verhalen gehoord (en gezien). Zijn beide alleen niet de goedkoopste helaas
Dus, waar moet ik vooral niet heen?
Ja het is echt en ja ik heb ervoor betaald… ik vond al dat ze superlang bezig was met alleen de tips opplakken, maar dacht ach misschien is het haar methode ofzo, kijk het maar even aan. Toen er bijna 2 uur voorbij was en het steeds een grotere ramp werd dacht ik alleen maar: IK WIL WEG!! Ze was continu met haar lijm m’n vingers aant bedruppelen, letterlijk alles plakte. En toen ze klaar was masseerde ze nog even m’n handen met zo’n crème en ik vond het ergens heel zielig voor dr want ze leek zo tevreden. Toen moest ik afrekenen en ze vroeg niet of ik tevreden was, want ik had niet met een stalen gezicht ja kunnen zeggen. Ik keek bewust niet naar m’n nagels want ik dacht alleen maar wát een ramp. Heb dus gewoon betaald voor de moeite want ze is er ontzettend lang mee bezig geweest en heeft flink wat acryl erin gestopt maar hier ga ik nooit meer terug.
@Guchi @BiloxiParish @Karl_Lagerfeld
Ik stuur je een pb
Oh dit is echt erg! Hoeveel moest je betalen?
Ik ben hier geweest en was best tevreden. Door Corona ben ik moeten veranderen want ik mocht toen de grens niet over.
https://instagram.com/beatrix_beautynails?utm_medium=copy_link
Niet schrikken maar 42,50…
dankjewel voor de tip😘
42,50
Ik zou even een hele slechte recensie incl. foto’s achterlaten voor je het eraf haalt
Wat erg zouden dan alle klanten zo weg gaan maar daar geen problemen mee hebben. Ik heb inderdaad zo veel vragen. Ik denk dat ik nog beter acryl kan zetten dan dit.
Ja eens, zou dit ook doen. Wat erg! Dit gun je niemand…