Zou denk ik een ander zoeken dan, er zitten ook imperfecties aan de zijkant bij je duim volgens mij…?
Voor 50+ euro moet het wel perfect zijn vind ik
Zo was dat ook bij haar, vraag me af hoeveel ik zou betalen voor een nieuwe set.
Ik vind het handig om bij haar te gaan, veel kleurtjes, snel, we komen goed overeen, niet ver van bij mij en je kon afspraken goed op voorhand boeken. Ik heb er nu tot eind dit jaar staan.
Heb een back-up openstaan in Gent waar ik misschien heen kan.
Ja dat maakt het inderdaad lastig. Maar 35% is wel echt veel. Denk dat veel van haar klanten daar wel van zullen schrikken. Kan me ook haast niet voorstellen dat producten zoveel duurder zijn geworden? Als ik naar professionele nagelshops kijk zijn die prijzen niet drastisch gestegen eigenlijk
Al heb ik ook stylisten voorbij zien komen waarbij een refill + design alleen al 90 euro of zelfs meer kost dusja
Ja dat had ik later gezien, gebeurt normaal gezien niet. Ga er haar niet op afrekenen.
54 euro is niet duur eh, er is altijd een ander die meer aanrekent. Als ik zie dat je 54 of 90 euro aanrekent voor een refill dan ga ik voor een goedkopere optie want dat tikt aan en heb andere esthetische kosten haha. Ik vind 40 euro voor een bijwerking en 1 kleur een goeie prijs. Maar wie ben ik?
In dat geval vind 54 nog wel een oké prijs, mits je er 4 weken mee kunt doen. als je zeer snel groeiende nagels hebt wordt het te kostbaar.
Edit: uiteindelijk draait het om kwaliteit. Ik zie hier ook wel eens salonnagels waarvoor ik 30 euro al teveel geld zou vinden. Dat is dan pas duurbetaald.
Drie weken is echt max bij mij. Ja haar werk ga ik echt niet afkraken. Ga even goed nadenken
Ja goed werk mag zeker wat kosten hoor. Maar 40 is ook dikke prima. De overige 50 raken toch ook wel op haha
Welk wattage raadt je dan aan?
Voor buildergel minstens 36, maar het liefst nog 40 watt of hoger. Ik gebruik zelf nu een 48 watt lamp en dat werkt perfect. Heb ook nog een 36 watt reserve lamp en dat werkt op zich ook, duurt alleen wat langer bij buildergels die dikker in substantie of gekleurd zijn. Bij 48 watt is een minuut uitharden genoeg mits je geen hele dikke klodders aanbrengt natuurlijk
Thanks! ik vroeg me dit altijd al af, het gaat hier in het topic wel vaker erover, maar ja, wat is dan ‘hoog’.
Ik wilde weer eens wat anders proberen, maar het ziet er beetje gek uit uiteindelijk het leek me leuk om allemaal kleine gekleurde stipjes te doen maar ze zijn zo groot uitgevallen haha. Het is gelnagellak en dat vloeit al minder dan normale lak maar alsnog liepen de stipjes best uit voordat ik ze onder de lamp kon doen… hebben jullie nog tips? Ik heb t nu met de ouderwetse sateprikker gedaan haha. De volgorde was basecoat, kleurcoat, stipjes en dan topcoat.
Vind het cute! Net confetti Ik gebruik zo’n dotting tool daarvoor, daar zit een kleiner en een groter bolletje aan. En dan echt dat bolletje in de lak dippen en in 1 keer op de nagel stippen.
Oh haha thanks! Goeie tip! Ik heb even zitten kijken naar dat soort tools, ik zag een goedkoop setje bij Bol, zal wel niet daverend zijn maar misschien wel leuk om mee te starten. Dat worden dan misschien mooiere bolletjes ook
Die van mij heb ik ooit van Essence gekocht, en daar gaat het ook best prima mee Komt vast goed!
Je kunt ook een tandenstoker of een speld of een paperclip gebruiken he!
Ooh dat zijn ook goeie! Thanks
Ik heb windy/stormy wednesday van Hema op. Bij dochter heb ik sunny flowers en raspberry drizzle op haar vingertjes gekalkt.
Mooi! Welke kleurtjes zijn dit?
Heeft iemand simpele tips om m’n nagelriemen mooier te maken? Ik vond ergens nog een potje apricot oil van Essie en ik heb een bokkenpootje gekocht. Is dat genoeg?