Show je nagels #2

4 likes

Mooi! Welk merk/welke kleur is dit?

1 like

Echt saai, maar ik blijf onder de indruk van dit lakje. Lijkt net gellak! :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Essie (expressie) seize the minute

6 likes

Hoe krijgen jullie de lak zo mooi bij je nagekekenen? Bij mij sluit het of niet netjes aan, of is er dikker of slordig

Waar in Rotterdam kan ik dit goed laten doen?

7 likes

Nergens! dat is gewoon wat ze kosten. Zijn ook best grote flesjes.

1 like

Ik heb gisteren in een impulsieve bui een base- en topcoat, buildergel en primer van Kiki London gekocht.
En nu zie ik dat het wattage van mijn sensationail lamp waarschijnlijk te laag is. Kan iemand me please zeggen dat dat gewoon goed gaat? Of moet ik een nieuwe lamp halen?

Ik heb ook sensationail lamp en kiki lakjes (rubber base coat en kleurtjes) en dat gaat in ieder geval prima!

1 like

Als je heeeel dunne laagjes gebruikt zou het misschien kunnen. Maar voor buildergel is een lamp met een hoger wattage wel echt aan te raden eigenlijk

1 like

Dankje! Ik ga het proberen en anders leen in een lamp van een vriendin. Ik hoop trouwens dat de builder werkt voor m’n slappe nagels. Wil ze niet verlengen maar nu blijft gel er amper 3 dagen netjes op zitten omdat m’n nagels zo slap zijn :sweat:

Dat gaat niet lukken denk ik eigenlijk… De builder gel van kiki london is best dik en stroperig. Toen ik die gebruikte had ik nog een UV lamp en daar moest het al 2 minuten in

1 like

Daar is buildergel ideaal voor!
Die van Kiki is sowieso wel fijn, maar wel erg dik/stroperig dus dat is even wennen en wat handigheid in krijgen.
Vooraf het flesje even opwarmen tussen je handen of in een bakje warm water (niet te heet) of op de verwarming maakt get wat vloeibaarder en makkelijker te gebruiken.

Let er alleen op dat je het niet te lang verwarmd want dan wordt de substantie heel dun en drijft het zo je nagelriemen in

2 likes

Kon niet kiezen dus dan maar allemaal.

35 likes

Dankje, het is nummer 60 van venalisa!

2 likes

Kan niet genoeg krijgen van lila :thinking:

15 likes

Mijn nagelstyliste heeft haar prijzen verhoogd voor een bijwerking van 40 naar 44 euro en nu kondigt ze aan dat vanaf 1/09 het 54 euro. GIRL, ik ben niet rijk of zo. Misschien moet ik toch maar op zoek naar een ander

44 likes

Wow dat is wel veel ineens. Ze levert wel mooi werk maar twee keer verhogen in zo’n korte tijd is wel een beetje veel van het goede. Vanwege de coronacrisis?

1 like

Ja, ik snap dat je producten in prijs verhoogd zijn maar even een verhoging van 35% is echt wel hoog. Het is ook niet dat je er iets op kan zeggen want haar zaak. Vind het een beetje dubbel haha

Voor €55 heb ik een nieuwe set!

2 likes