Show je nagels #2

Haha wow, sinds wanneer heb jij deze? Misschien heb ik ze wel voorbij zien komen en ben ik onbewust geïnspireerd.

Voor het eerst zelf gedaan, niet heel netjes maar wel beter dan de zieke uitgroei die ik had of beschadigde kale nagels waar ik weer aan ga pulken haha

Wou je lijstje opvolgen @Whitecactus maar de lamp was uitverkocht dus ongeduldig als ik ben heb ik een set gekocht en alvast op ali wat voorraad van folietjes enzo besteld

23 likes

Ik vind dit zeer mooi gedaan voor een eerste keer en perfecte kleur nude :heart_eyes:

4 likes

Ik heb vorige week mijn gellak eraf gehaald en ik wilde even niks. Maar mijn eigen nagels zijn er wel echt slecht aan toe. Ik heb er al een laagje nagelverharder op maar misschien heeft iemand nog tips?

17 likes

afbeelding

Lekker herfstkleurtje weer
Edit: geen idee waarom de foto gedraaid is?

20 likes

Ik ging voor blauw

6 likes

Oh heel mooi, welke kleur is dit?

1 like

Ik heb het bij de salon laten doen, maar volgens mij is het deze: https://urbannails.biedmeer.nl/Webwinkel-Product-223137740/Be-Jeweled-Gel-Polish-112.html

1 like

Ah jammer dat het gel is! Maar wel heel mooi in elk geval

1 like

Wat een leuke ring, wil je delen waar die van is?

Heeft iemand ervaring met neonail?
Ben aan het rondkijken voor een gel starterset en kwam dit merk tegen bij douglas. Niet zo duur, zeker niet met de 25% korting die ze nu hebben (€60 voor een startersset incl. 6 kleurtjes). Kan alleen nauwelijks reviews vinden

Dankjewel! Hij is alleen al ongeveer 10 jaar oud denk ik, heb 'm ooit gekocht op een markt in het dorp van m’n ouders haha

Moet het er weer afhalen, maar heb nu paars.

Hoe/waar bewaren jullie je nagellak? Ik had een soort glazen schaaltje maar daar past niet eens de helft van mn nagellakjes op…

6 likes

Ik heb een ijzeren lade kastje van IKEA (helmer dacht ik)
Twee lades met lakjes en een aantal voor make up en andere dingen.

1 like

Misschien een gekleurde rubberbase?

Ik heb voor het eerst gellak bij mezelf aangebracht, Scarecrow van Madam Glam:

Lekker vies kleurtje maar ik ga er heel goed op haha.

Oh en een foto in daglicht:

26 likes

Beetje een lastige kleur om op de foto te zetten, maar het is een soort van lichtroze parelmoer chroom achtig met m’n favorite emoji :sparkles::crown::cherry_blossom:

Edit: misschien is dit wel een betere foto

58 likes

:heart_eyes:

1 like

Oooh heeel erg mooi!!!

1 like