BellaOggi Harmony, met de Long Lasting Basecoat van essence die vooralsnog heel erg fijn lijkt, tip!
Omdat nagelstylistes voor onbepaald niet mogen werken in BE wil ik zelf een set aankopen om gellak aan te brengen.
Wat raden jullie aan? Sensationnail of pinkgellac? Wil gewoon beginnen met een foolproof set
Als ik er een gewoon nagellakkleurtje (zonder lamp) ook mee kan gebruiken zou dat een pluspunt zijn, geen idee of dat altijd kan?
En heb geen geduld om op ali dingen te bestellen
Kijk even bij Michelle ivak haar insta. Heeft zelf een set samen gesteld en ik ben tevreden.
Voor de eerste keer in 8 jaar naakte nagels. Salons sluiten hier tot midden december minstens. Ik zou met een nieuwe set ook 9 weken rondlopen. Geen zin in.
Jij hebt echt supermooie nagels van jezelf, ben jaloeeers
wow ja mijn nagels zijn qua nagelbed echt de helft
Als ik zulke lange nagels zou hebben zou de helft wit zijn haha. Zo mooi jouw nagelbed!
Mijn nagelstyliste heeft tijdens mijn eerste afspraak mijn nagelbed gemeten. Ik zit aan 2 cm aan mijn middelvinger.
Wow!! Haha ik dacht altijd dat ik een lang nagelbed had maar jouw nagels spannen de kroon, super mooi!
Lekkere kleurtjes inderdaad!! Mijn nagels zijn nu een drama; ben niet meer gemotiveerd om ze te doen
Na vanmiddag mag ik lekker 2.5 week losgaan met nagellak etc!
Mag namelijk niet met mijn werk
wat hebben jullie prachtige nagels! jullie zijn mijn motivatie om een nieuwe poging te doen om te stoppen met nagelbijten…