Show je nagels #2

Bij mij blijft het wel 3 weken zitten maar haal het er vaak al af na 2 weken ivm uitgroei. Soms heb ik geen zin en dan laat ik het wel langer zitten dan 2 weken. Maar 2 weken is het minimale.

Wel heb ik nog eens dat de lak van mijn rechter middelvinger er af gaat maar dat komt omdat dat mijn schoonmaak vinger is :joy:. Met poetsen en schoonmaken gebruik ik altijd die nagel, echt een irritante gewoonte die ik moet afleren.

Precies hetzelfde als de vorige reacties. Het zou 3 weken kunnen blijven zitten, maar na 1,5 week ben ik een kleur wel zat dus wil ik wisselen. Vandaar 9-11 dagen gestemd

Niet. Week het af met Kruidvat glue en acrylnagels en dan was ik mij ln handen. Dan buf ik het ligt en verwijder ik de poeder met gewoon stukje stof en dan lakken.

1 like

Wow wat goed! Trind heeft zo’n setje of aan de acryl gaan haha maar dat is geen oplossing voor de langere tijd, ik ben daardoor gestopt met bijten

1 like

Ja is ook duur! Ik zal ff mijn nagels posten

Omg hier begon ik mee

Echt vies

En nu is het - na een jaar acryl en gel - dit

Dus ik vind het het 2000% waard

14 likes

Die van mij groeiden ook niet meer over mn vingertoppen heen, nu weer wel

Net mijn gelnagellak la opnieuw georganized en wilde jullie niet van het resultaat onthouden.

22 likes

keuzestress, dus dan maar de hele Boudoir Charm collectie van Pink gellac erop :sweat_smile:

56 likes

Hier nog één waarbij de nagellak er in zijn geheel gewoon afvalt na 1 of 2 dagen

Mijn routine:
Bufferen
Ontvetten met alcohol
Primer
Basecoat
Paar laagjes
Topcoat

Waaarooom blijft het niet zitten

Bij mij blijft het nu een week zitten en dan krijg ik last van tip-wear. Ik geloof dat het komt doordat m’n nagels best wel flexibel zijn. Ik hoop dat ik dat kan oplossen met de rubberbase (en misschien ook de topcoat?) van Kiki London.

@August ik had dat ik het begin ook en bij mij kwam het doordat de nagellak in dat randje tussen nagel en huid liep. Dan kwam er lucht onder en kon ik het in z’n geheel eraf halen. Ik lak nu ieeets verder van het randje af. Wel wat minder mooi, maar hoe vaker ik lak hoe dichterbij de rand ik kan komen. Oefening baart kunst haha. Wat denk ik ook heeft geholpen is dat ik de stap van het bufferen en ontvetten met remover (die nail & glue remover van Kruidvat) heb omgewisseld. Ik zag dat bij een filmpje van @michelle.ivak.nails voorbijkomen. Ik ontvet m’n nagels, daarna buf ik ze en ik ga ik met een nagelborstel eroverheen om dat poederige weg te haken. Oh en dankzij @BiloxiParish gebruik ik nu de Venalisa topcoat. Dat helpt ook.

2 likes

Ik ga het nog een keer proberen met deze tips! Thanks :grin:

1 like

Hee wij zijn BAKJESTWINS hahaha

1 like

Inspired by ‘t forum. :blue_heart:

34 likes

Lekker kleurenpalet ook met groen en geel! En waarvan is je bovenste ring als ik vragen mag?

1 like

Sinds dat ik twee laagjes basecoat gebruik en rubber base gel (van Awesome) ben ik ook van 3 dagen mooie nagels naar ongeveer 7 gegaan!

Hiervoor bleef de lak op beide wijsvingers en vaak beide duimen totaal niet zitten, en kon ik die er zo af trekken waardoor ik soms al de volgende dag nagels opnieuw moest doen. Nu dus niet meer. Na 7 dagen zie je bij de randjes een beetje tip wear dus haal ik de gellak eraf, maar zou in theorie zelfs nog langer kunnen blijven zitten.

1 like

Thanks! De bovenste is van een juwelier op Curaçao.

Lekker herfstig :sparkles:

25 likes

Hahaha yes! De bakjes van de Zeeman zijn ook echt fijn!

Eerste keer zelf gedaan met de startersset van pink gellac! (En zonder ringen)

17 likes

Links was het en rechts is het :grimacing:

16 likes