Je krijgt het o.a. hier
Haar instagram Wil bijna een starterkit a 450 eu kopen, maar skeer haha. Ziet er toch geweldig uit. Jouw nagels zijn ook erg mooi overigens
Gebruiken jullie bij de kiki gel ook echt een lamp van minimaal 48 watt? Mijn lamp is 36w maar kan nergens echt lamp van 48w krijgen die niet achterlijk duur is.
Ik gebruikte een poosje die lamp van de Action en dat ging prima. Maar ik deed dan wel elke laag 2 min onder de lamp i.p.v. 1 min. Ik weet eigenlijk niet of dat ook echt nodig was. Ik geloof dat die al 48watt heeft, maar kon het niet duidelijk op de doos vinden. Ik heb laatst een lamp van Kiki op Marktplaats gekocht voor een fijn prijsje. Misschien kun je daar eerst kijken als je eentje met een hoger wattage wil?
Wow die nagelriemen zijn echt pure horror. Ook echt “not bad for a second attempt”
Vind je Biab trouwens fijner dan gewone builder in een flesje van andere merken of heb je dat nog nooit geprobeerd?
Voor het eerst sinds lange tijd m’n nagels weer eens gelakt want heb (eveneens sinds lange tijd) een date vanavond…
Het is Bloody Mary to go van Catrice
Ik ben toch gezwicht voor kiki london en heb net mijn pakketje binnen gekregen! Een top en basecoat, matte topcoat en drie lakjes. Er zat ook een handgeschreven kaartje bij, weet dat dat voor die merken echt 0 moeite is maar voelt altijd toch even specialer ofzo haha Zo veel zin om vanavond even uitgebreid te gaan lakken!
Ik wil graag een ander kleurtje op, alleen deze zit nog zo goed.
Nog niet uitgebreid gelakt vanavond, wel even m’n nieuwe kleurenstaaltjes gemaakt en heel wat oude lakjes weggedaan. Denk dat het wel duidelijk is welke kleuren ik het meest draag.
Ik vind dit grappiger dan zou moeten
Oohh echt een trip down memory lane dit. Ik had bijna al die lakjes van Orly uit die lijn toen, zo mooi. Helemaal via Ebay besteld geloof ik
Moet bij dit merk altijd hier aan denken:
Eindelijk tijd gehad om ze even te lakken (en m’n nagels meteen maar kortgewiekt). Kiki London Vintage White (WT04)
Gebruikt iemand hier toevallig de lamp van Sensationail met lakjes (of base- en topcoat) van Kiki London? Werkt dat?
Er wordt minimaal 48 watt aangeraden door Kiki London, terwijl mijn lamp maar 7 watt is volgens mij. Heb er geen verstand van, maar snap eigenlijk niet hoe daar zo’n groot verschil in kan zitten.
Ook de lamp van Pink zou dan niet genoeg zijn.
Ja ik gebruik de rubber basecoat van kiki met m’n sensationail lamp. ‘Pro 3060 LED’ heet de mijne. Gaat altijd prima eigenlijk? Laat ‘m er wel 1 min in.
Deze is mooi! Dekt hij wel redelijk?
Ja! Twee laagjes was waarschijnlijk al goed geweest, maar heb er drie gedaan omdat ik hem dan net wat mooier vind. Vond hem verbazend goed dekken!