Show je nagels #2

Ik weet welke kleur ik de volgende keer ga bestellen. Echt heel mooi!

1 like

Deze kwamen gisteravond binnen. Nogal een impulsaankoop, dus hoop dat dit wat langer dan een week blijft zitten!

9 likes

Vandaag kreeg ik Just Lavish en Baby Boy van Kiki London binnen, gelijk Just Lavish uitgeprobeerd! Excuus voor de droge nagelriemsituatie :sweat_smile:

34 likes

Heeft iemand deze kleur? Ik heb m nieuw en net gelakt maar vind m zo lelijk staan. Net leverworst kleur bah :nauseated_face:

Nude is zó lastig! Als je de goede kleur hebt staat het heel chique, anders inderdaad viezig :sweat_smile:

2 likes

Ja haha. Moet zeggen dat PG ook altijd erg slecht is in goede foto’s maken, dus in het echt vind ik m donkerder en rozer dan op deze foto maar nog steeds leverworst😅

Heb alleen m’n linkerhand gedaan, had geen zin om rechts ook af te halen dus nu zien m’n nagels er echt niet uit haha.

1 like

Heb je ook al op insta gekeken? Daar staan foto’s van anderen die PG taggen, krijg je veel beter beeld bij de kleur.

Had wel gegoogled en toen dacht ik ja mooi kleur. Helaas :joy:

En deze gezien:

Hier vind ik m mooi en zacht.

34 likes

Ik was vroeger echt goed in mijn nagels lakken en doen. Heb zelfs een certificaat voor gel nagels lakken maar in 2020 en nu 21 blijkt toch echt dat ik het ben verleerd.

5 likes

Bubblegum en dream catcher. Vond de rubberbase wel lastig lakken, mijn rechterhand ziet er veel minder mooi uit :joy:

8 likes

Heeft het zin om aan Kiki London te beginnen als Sensationail niet blijft zitten? Gewone nagellak chipt al als ik er naar kijk pfff ben het echt zat. Wil gewoon dat mijn nagellak een weekje mooi blijft zitten!

Prachtig :heart_eyes:

Ja. Bij mij pakte bijv Pink Gellac totaal niet (base en top), viel er rechtstreeks af. Kiki London blijft zo’n 1.5 week goed zitten!

1 like

Heel erg mooi! Dat verwijderen van Kiki lak vind ik ook wel echt een crime… Ik laat het soaken in aluminium folie met een watje aceton. Ongeveer 25 minuten maar dan nog moet ik best een stuk vijlen. Hebben jullie tips?

Edit: ik gebruik de rubber base en topcoat van Kiki London. Ik heb nu ook gewone base en topcoat van besteld want ik vond het bij die rubber niet zo fijn dat m’n nagels dan zo buigbaar zijn. Heb het idee dat ze dan sneller scheuren. Misschien is het verwijderen bij die base en top al wel makkelijker?

1 like

De topcoat open vijlen als je dat nog niet doet :blush:

Oh ja dat doe ik inderdaad! Vijlen tot het een beetje doffig is, is dat genoeg of moet ik misschien verder vijlen?

Jullie ook wel eens na het in bad gaan, dat er een een of meerdere nagels in zijn geheel eraf komen?

:weary:

8 likes

Heb de lelijke leverworst kleur eraf gehaald en een andere nieuwe gelakt. Milky Taupe, ook van PG.

18 likes