Show je nagels #2

Lekker Oranje boven met Yinger My Nectar Is Golden :dancer:t2:

16 likes

Kiki London was idd heeeel snel binnen :slight_smile:
Heb de kleur black frost gebruikt. Vind de rubber topcoat echt naar autobanden ruiken :joy:
En oja gelijk een nieuwe lamp besteld want deze is maar 36w dus drogen duurde heel lang

8 likes

Gebruik je hieronder ook een base coat? Lees overal op internet dat het niet nodig is.

1 like

Kleur is Neutral Lila van PG

16 likes

Nee! Hoeft inderdaad niet; ik lak de volledige nagel dun met de biab, doe ik 10 sec in de lamp en daarna verdeel ik een grotere druppel over de nagel.

1 like

Welke lamp gebruiken jullie? Ik heb een lamp van sensationail, maar die is maar 7 watt kwam ik net achter. Gellak laat ook na 1 a 1,5 al weer los.

Welke topcoat gebruik jij? Of helemaal niks?

Welke ring draag je hier om je ringvinger?

Kut nu wil ik ook kiki Londen. Is de gewone base en top ook zo goed of vooral de rubber? Heb van mezelf al slappe nagels

Die is van het merk Ti Sento

1 like

Hema long-lasting “66 Day Break” :blush:

Dit vind ik ook zo typisch. Duurste gelpolish set die er is kopen (? Denk ik) meteen met elektrische vijl en dan ook maar meteen je nagelriemen wegknippen terwijl dat überhaupt al iets discutabels is voor een professioneel iemand. En dan dit (te verwachten) eindresultaat, met die bloederige nagelriemen :sweat_smile:

10 likes

Die nagelriemen, doet al pijn als ik er naar kijk.

8 likes

Ik kijk echt heel graag naar filmpjes op Instagram waar nagels worden gezet, maar zodra ze de nagelriemen beginnen te knippen ga ik over mijn nek :weary::weary::weary::weary: echt vragen om problemen, die zitten er niet voor niks

Jezus dit is echt niet best

Nou ik knip m’n nagelriemen altijd en kan echt geen kwaad als je het goed doet. Je moet niet in het levende vel knippen of veel te diep gaan maar als je het goed doet valt het voor mij in de categorie eelt weghalen.
Anders krijg je het nooit strak.

Nee het is ook heel mooi maar je moet het wel goed doen. En omdat dan meteen te doen als je net begint vind ik een beetje heftig

Haha dat is vast ook de reden dat @anastasiaova_com haar tweede foto niet heeft gedeeld :face_with_hand_over_mouth:

Ik ben ook nog een beginner en ik gebruik de essence cuticle remover om m’n nagelriemen netjes te maken met zo’n bokkenpootje en ik vind dat voor nu prima. Ik heb ook niet per se behoefte aan geknipte nagelriemen. Daar ben ik met m’n niet-dominante hand vast ook te onhandig voor haha.

Waar koop je deze? :grin: