Show je nagels #2

Ik heb zo’n 3 jaar geleden ook allemaal PG besteld, maar het laatste jaar blijft het voor geen meter meer zitten. Nu twijfelt ik door jullie of ik niet toch kikilondon moet proberen :sweat_smile:. Ik las alleen op hun site dat de lamp minstens 32 (? uit m’n hoofd, kan een iets ander getal zijn) watt moet zijn en de PG lamp die ik heb is maar 9 watt, dus dan zou ik ook meteen een nieuwe lamp aan moeten schaffen. :sweat: Iemand ervaring met het gebruiken van die kleine vierkante PG lamp met kikilondon lakjes?

Om de keuze voor de twijfelaars nog even moeilijker te maken haha, ik heb sinds kort een set van yinger en ik ben echt fan :heart_eyes:

Super snel en makkelijk, blijft lang zitten en gaat ook makkelijk eraf!
Enige puntje is dat me opvalt dat de kleurtjes een beetje verschillen qua dikte, maar dat is een kwestie van netjes lakken (vooral bij de dunne lakjes). Aanrader dus!

Ik heb nu Yinger en Kiki London en vind ze allebei heel fijn lakken!
Ik ben nog aan het wachten op een bestelling van CandyCoat en van VenaLisa van Ali, ben benieuwd hoe die zijn.

Ik ben ook heel tevreden over Yinger! Heb ook wat lakjes van meanails, die lakken ook wel fijn.

Ik zie dat op de site van Meanails een potje 15 euro kost, bij bol verkopen ze sets van 6 lakjes Meanails voor 25 euro!
Edit: wel met minder inhoud, volgens mij 7,5 ml
Edit 2: Laat maar deze sets staan ook op de site van Meanails voor iets minder geld.

Ik had nog een bon van bol:

image
image
image

En er komen dus nog een stuk of 20 lakjes binnen. Nu mag ik niks meer kopen.

10 likes

Hoelang blijft gellak eigenlijk goed?
Ik heb aardig wat flesjes (kuch80kuch) maar vraag me eigenlijk af hoelang ze goed blijven. Bewaar ze wel altijd koel en donker.

1 like

Kregen jullie kikilondon snel binnen?

Ja heel snel

1 like

@WhereTheLightIs @Cactusje @Hattori_Hanzo

Het lag absoluut aan de base- en topcoat van Pink Gellac. Kiki London gebruikt en wou het er toch afhalen want lelijk gelakt , nouuu ik heb dagen met restjes gelopen. Muurvast. Top dus :ok_hand:

6 likes

Bij mij is het ook 14 dagen perfect blijven zitten met Kiki base & top :star_struck:

2 likes

Glitters eraf halen was een hel en deze lichte kleur lakken ook, maar vind het wel mooi.

36 likes

TGB biab Juliette; zitten heel veel kleine gouden shimmers in.

39 likes

40 likes

Als ik gellak eraf haal zijn mijn nagels vooral droog. Met nagelolie en handcreme wordt dat snel minder. Ik heb van mezelf al dunne nagels, dus ik ruw nooit op voor het lakken en ik vijl de lak ook niet af. Echt alleen de gloss eraf. Hoe heb je de lak verwijderd?

1 like

Haha ja dat heb ik ook altijd gehad met PG! Dan ging ik in bad en sprong de lak er zo af, net een kunstnagel. Kiki rubber base en top is bij mij bijna 2 weken blijven zitten (dus ook zonder buffen) en de base/top van sensationnail bleef ook altijd zitten tot ik het eraf haalde. Vind de base en top van PG bagger.

2 likes

Ik heb hetzelfde probleem met PG. Het laat snel los en ik kan het er zo af trekken. Dus nu wil ik ook de base en top van kiki kopen. Maar de rubberbase is dan een aanrader? En dan ook nog een primer eronder?

Ik heb nu de rubberbase erop zitten, zonder primer, en het zit er nu al ongeveer 1,5 week netjes op. Volgende keer ga ik ook de top proberen.

1 like

Ik vind de rubberbase van Kiki dus helemaal niet zo fijn omdat mijn nagels zo flexibel blijven, en dus breken :see_no_evil:.
Alleen in combinatie met mijn pg base vind ik hem fijn haha

De normale base van PG ben ik ook geen fan van maar de rubberbase werkt wel goed bij mij.