Ik was een beetje ongeduldig en als ik ongeduldig ben doe ik altijd te dik en dan loopt het in m’n nagelriemen…
zal er dus wel niet al te lang mee doen.
Ik heb ze ook niet netjes gevijld maar daar had ik geen zin in.
Jammer dat m’n nagels een beetje wijd uitlopen als ze lang zijn en als ik de hoekjes eraf vijl worden ze te breekbaar…
Deze lakjes heb ik gebruikt, van elk 1 laag. M’n potje buildergel is een beetje vies want die heeft een keer gelekt in m’n tasje oeps
Ik heb laatst de lamp van Kiki London gekocht via Marktplaats en hij is vandaag binnengekomen. Echt zin om hem binnenkort te testen!
Ik ben echt ZO blij dat ik met gellak begonnen ben. Heb m’n lak al twee weken erop (en zwaar mishandeld met vijlen en polijsten tijdens het goudsmeden) en ik heb alleen uitgroei:
En oké, m’n nagelriemen hebben wat liefde nodig haha.
Wel een mooie kleur!
GELLAK!!! Ik zweer het, het maakt je leven zoveel leuker
Zodra ik m’n rijles bij elkaar gespaard heb ga ik investeren in een set zal ook wel weer rond Black Friday zijn :’)
Dit is mijn heilige graal. Zonder grappen binnen 1 minuut droog en echt droog droog. Perfect voor nail art-fratsen ook.
Droogt het je nagels niet extreem uit?
Gebruik het nu twee maanden wekelijks en nergens last van
super omw naar douglas om ditt te bestellen
edit: gvd outt of stock
Heyyy is dit zoeva of anny??
Edit: zoya
Anny haha
Haha ik herkende 'm nog! Kan het zijn dat ie te lang open is? Of ben je gewoon net als ik te ongeduldig met nagellak? Hopelijk helpt een topcoat grrr, maar anders inderdaad gellak. Ik doe ze meestal ook zelf daarom deed ik al m’n nagellak uiteindelijk ook maar weg
Ben door jullie enthousiast geworden over KikiLondon
Gisteren startersset bij PG besteld probeer hem nog te annuleren hahaha