Dit klinkt hoopvol want exact dit heb ik ook! Echt in zijn geheel valt het er af.
Bij mij houdt pink gellac ook voor geen meter en heb nu de rubber base en top van Kiki in gebruik. Ik heb m’n nagels gedaan zondag de 20e en alles zit nog steeds prima!
Was ook ten einde raad hoor, je doet toch een investering in het materiaal, neemt ruim de tijd om alles te doen en dan blijft gewone nagellak beter zitten .
So far so good dus bij mij, hopelijk houden ze het nog effe en hopelijk werkt het voor jou ook!
Hebben jullie ook de lamp van kiki? Of een andere?
Ik heb ook de lamp van Kiki! Daarvoor had ik zo dat kleine vierkante bakje van Pink. Die van Kiki is wel heel groot maar ik vind ‘m wel fijn werken. De lampen gaan automatisch aan en hij heeft verschillende standen dus je kan de rubber base er bijvoorbeeld 90 sec indoen. Er zit zo een low heat functie op en dat kan handig zijn als je soms last hebt van een prikkend gevoel als je je nagels onder de lamp doet. Lijkt me ook fijn als je de nagels van iemand anders soms doet, er kunnen 2 handen naast elkaar in
Harry Potter inspired?
Ik heb een led lamp van aliexpress. Heeft ook knopjes met verschillende tijden en een low heat setting. Geloof dat bol ze ook verkoopt alleen voor 3 keer zoveel geld.
Kiki London Blue Navy. Echt een mooie kleur vind ik! Hij schijnt een beetje door en heeft een diepblauwe kleur. Het lakken ging heel gemakkelijk, maar hij vlekt wel een beetje op de huid. Ik ben nog een beginneling met gellak, denk dat als je het al langer doet je daar niet zo’n last van hebt.
Oh nee eigenlijk niet, maar had gekund inderdaad!
Niet perfect want is een plak setje van de Kruidvat maar ben er wel blij mee tegenover wat ik er zelf van had gemaakt in de eerste lokdown .
Het is dit soort setje van impress en werkt echt super makkelijk zonder lijm, sluit goed aan want zijn heel flexibel en dun. Waren wel breed voor mijn nagels en ik vond de vorm niet super mooi dus heb ze gewoon geveild naar hoe ik (ongeveer haha) wil.
Wel een gedoe om die acryl er weer af te krijgen. Heb watjes doorweekt in aceton, die op m’n vingers gedaan en omwikkeld met zilverfolie en zo alles eraf geschraapt. Oh en eerst stuk eraf geknipt en “open” geveild. Maar het is weer gelukt na twee en half uur werk hahah.
Hele mooie kleur @Scribo
Ik heb van de week een lamp en lakjes van Yinger binnengekregen en heb wat geoefend. Dit is met kwastjes van Ali, betere komen nog binnen:
En net m’n nagels voor het eerst gedaan:
Jij hebt echt zulke mooie nagels
Mooi! Over die kleur zat ik nog te twijfelen. Hoeveel laagjes heb je gebruikt?
Ik heb deze van Yinger en ik vind het echt onmogelijk om die effen/gelijkmatig dekkend te krijgen. Meer mensen die hier last van hebben?
Iemand die deze lamp ook heeft van Aliexpress? Zo ja, is het wat? En past er echt een hele hand incl. duim in?
Ik heb de sunx5plus van ali. Die is 80 watt en 36 leds als ik t goed heb. Doet t prima, handige knopjes met tijden, springt vanzelf aan als je hand erin gaat en heeft een low heat setting. Mm hand past er heel ruim in incl. duim. Donkere kleuren harden ook gewoon goed uit. Hij heeft wel een heel kort kabeltje en dat is niet zo handig.
3 laagjes, wel met een nude rubber base coat als basis.