Hee nageltwin! Klopt. Vond hem wel erg dik om te lakken. Heb jij dat ook?
@Stjerne Lady Vegas van Kiki London
Hee nageltwin! Klopt. Vond hem wel erg dik om te lakken. Heb jij dat ook?
@Stjerne Lady Vegas van Kiki London
Ja dat vond ik ook! Ik heb mn nagels gelakt terwijl ik met vriendinnen aan het videobellen was dus was steeds een beetje afgeleid. Volgende x moet ik deze echt met volle aandacht lakken want het is een lastige idd.
Ah ja, ik had hem al express even op de verwarming gezet. Doe ik vaak met (sterk gepigmenteerde) gellakjes in de winter zodat ze wat makkelijker te lakken zijn, maar het leek bij deze echt niks uit te maken. Denk dat het door de hoeveelheid glitters komt ofzo?
Vind het wel echt een toffe kleur maar het kost inderdaad wel even om het er goed op te krijgen
Los springen.
Nee, geen last van
Heeft iemand ervaring met de producten van CandyCoat. Ze komen regelmatig voorbij in m´n feed en ben benieuwd naar de kwaliteit.
Welke lamp heb je gekocht? Ik wilde gisteren bijna de lamp van Kiki London kopen, maar op het moment dat ik de knoop doorhakte zag ik dat deze uitverkocht was
Super netjes, echt leuk!
Ik moet me echt inhouden nou niet allemaal nieuwe gewone lakjes te halen nu de salons dicht zijn.
SOS
Ik blijf problemen houden met het blijven zitten van de gellak, ondanks een nieuwe en betere lamp
Wat ik doe:
Ontvetten
Bufferen
Met borsteltje schoonvegen
Primer
Rubberbase 2 Pink Gellac
Kleur laagje of 2/3 en zo goed mogelijk aftoppen
Topcoat
Laagje eraf halen met cleanser
Hilfe
Bij mij gebeurde dat ook steeds toen ik nog PinkGellac gebruikte. Nu gebruik ik de rubberbase van Kiki en ook de topcoat. Nu kan ik er een week mee doen. Dan gaat het wel echt chippen en loslaten.
Oke ik ga meteen bestellen haha, ben echt ten einde raad. Zit al zoveel tijd en geld in.
Ja snap ik. Ik had dat ook. Werd er gek van en snapte niet wat ik nou fout deed. Toen ben ik op Instagram Michelle Ivak gaan volgen. Haar favoriete basecoat was die van Kiki. Ik dacht: nog 1 keer proberen en anders gooi ik al die zooi het raam uit. Nu blij dat het een week blijft zitten. Ik hoop bij jou ook!
Ik hoop het ook! Thanks voor de tip will report back
Ik had hetzelfde als @Cactusje als ik base en top van PG gebruikte. De lak viel er dan als een schildje vanaf. Als ik in bad zat kon ik zo alles er af duwen zonder moeite. Heb nu de base en top van kiki op vanaf donderdag en zit nog prima. (Ok ik had 1 chipje maar had die bij die nagel niet goed de free edge gesealed en me lomp gestoten. Zelf schuld dus)